פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של המוקדן. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חוף טאבה תד 2323 אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

היום בבוקר 01/11/2011 התקשרתי למרכז הזמנות ישרוטל (1-800-800-808) לצורך בירור עלויות עבור חופשה בתאריכים 24/11/2011 - 27/11/2011 סה"כ 3 לילות.
דיברתי עם בחורה בשם סיגלית כאשר הסברתי בצורה מאוד ברורה ומדויקת כי מדובר ב- 3 לילות ו בזוג עם תינוק (עד גיל שנתיים) ואולי עוד זוג נוסף - רציתי לדעת את המחירים. קיבלתי מחיר של 1747 ש"ח לאחר הנחה של חוג השמש ויום נישואים לזוג לחדר פונה לבריכה + א. ערב ביום חמישי. במהלך השיחה קיבלתי עוד אפשרויות לאירוח במלון של שני זוגות עם תינוק אבל מבין כולם המחיר האטרקטיבי היה 1747 ₪ לזוג אחד * 2 = 3494 ש"ח + 34 ₪ תינוק = 3528 ₪ סה"כ.
בסיום השיחה ביקשתי מאותה מוקדנית לחזור אליי בשעה 11:00 לקבלת תשובה סופית בקשר להזמנה במלון.
בשעה 11:04, לאחר שסיגלית לא חזרה אליי, יצרתי קשר עם מוקדן אחר בשם אנטולי אשר מסר לי כי סיגלית טעתה וכי המחיר הוא 2500 ש"ח לסה"כ 3 לילות - הפרש של 800 ש"ח!!!!!!!!
חשוב לציין, השנה אני ובעלי חוגגים 5 שנות נישואים ולכן רצינו לנסוע לאילת ולחגוג. עקב ההצעה האטרקטיבית שקיבלנו מסיגלית, החלטנו להזמין גם את הוריו של בעלי לחגיגה על חשבונינו וכמובן שכבר תיאמנו את הנושא איתם, הנזק הכספי של הטעות של סיגלית הוא כבר 1600 ₪. הסכום הוא לא מדויק כי, מה שלא אמרה לי סיגלית וכן אמר לי אנטולי, אנו כחברי חוג השמש כן מקבלים הנחה של 20% אבל כל זוג נוסף הבא איתנו מקבל רק 15% הנחה - עוד כסף שצריך לשלם!!!!!!!!.
רצינו חופשת חלומות וקיבלנו כאב ראש!!!!!!!!!!!!
בגלל הטעות של אותה מוקדנית אנו צריכים לספוג כ 1600 ₪, לדברי אנטולי זה רק 1600 ₪ !!!!!!!!
אז לכל אנשי/ מוקדני ישרוטל 1600 ₪ זה הרבה מאוד כסף עבור כל משפחה וזכות לבזבז אותם או לא היא אך ורק החלטה שלנו!

בברכה,
טניה
כספי סוג הנזק :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה