חיוב כ-אשראי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 10.6.2012 התקשרתי למחלקת ההזמנות של ישרוטל ים המלח ובקישתי להזמין חדר זוגי לאמי ולי לתאריך 2 ביולי. למחרת היום התקשרתי לבטל את ההזמנה מפאת חילוקי דעות ביני לבין אמי באשר למועד. חייבו אותי ב-100 ש"ח בכ-האשראי שלי שמספרו היה בידי מח' ההזמנות. מיותר לציין את עובדת ביטול ההזמנה שארעה יום לאחר ההזמנה. לא יעלה על הדעת שהגעתי הייתה אמורה להיות יותר משלושה שבועות מיום ההזמנה ושאחוייב בסך הנ"ל. הגחם שידועה לי מדיניות בתי המלון בכלל וישרוטל בפרט ש"לא מחייבים את הלקוח בדמי ביטול אלא במקרים חריגים, ובכל מקרה לא כשמדובר בביטול שנעשה פרק זמן ארוך לפני מועד היציאה לחופשה" דברי מנכ"ל רשת ישרוטל. הטעם המר והרע שנשאר בפי עקב החיוב, לא יגרום לי לרצות להגיע שוב למלון זה, שכן מידי שנה אני מגיעה לים המלח ובוחרת דווקא בישרוטל. עוד אוסיף ואכתוב שהבטחות של עובדת זו או אחרת לחזור אלי לאחר בדיקת הנושא, לא צלחו, שכן אף לא אחת חזרה אלי. אבקש לזכותני ב-100 ש"ח או לחילופין להשאיר לי בהזמנות של המלון זיכוי של 100 ש"ח למועד הגעתי הבא. בברכה ובכבוד רב מלי ירושליי
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של 100 ש"ח או זיכוי בהזמנות ע"ש הח"מ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|