פרטי התלונה

תלונות לוקר אמבין

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות +החזרת פיקדון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי שכרה לוקר של חברת לוקר אמבין בבית ספר בו היא לומדת. התשלום כולל פיקדון של 25 ש"ח.
לצורך קבלת הפיקדון יש לפנות בכתב לחברה .
ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות המפואר והתיאשתי לאחר שהמתנתי כ 1/2 שעה על הקו (3 ניסיונות).
מכיון שכל פרטי שוכר הלוקר מצויים בידי החברה לא ברור לי מדוע יש לפנות בכתב לקבלת הפיקדון (אולי הסיבה היא שאנשים פשוט ישכחו מזה ) והוא אינו מוחזר אוטומטית
כספי סוג הנזק :
החזרה אוטומטית של הפיקדון ללא צורך בפניה בכתב פתרון נדרש :

לוקר אמבין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה