|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות +החזרת פיקדון |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביתי שכרה לוקר של חברת לוקר אמבין בבית ספר בו היא לומדת. התשלום כולל פיקדון של 25 ש"ח.
לצורך קבלת הפיקדון יש לפנות בכתב לחברה .
ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות המפואר והתיאשתי לאחר שהמתנתי כ 1/2 שעה על הקו (3 ניסיונות).
מכיון שכל פרטי שוכר הלוקר מצויים בידי החברה לא ברור לי מדוע יש לפנות בכתב לקבלת הפיקדון (אולי הסיבה היא שאנשים פשוט ישכחו מזה ) והוא אינו מוחזר אוטומטית
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרה אוטומטית של הפיקדון ללא צורך בפניה בכתב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
לוקר אמבין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|