פרטי התלונה

תלונות לוקר אמבין

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע, יחס מזלזל. לאחר חודש וחצי הלוקר עדיין לא סופק נושא התלונה:
בר אתי שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביתי דאגה להזמין לוקר בתחילת השנה, ביום הראשון ללימודים, דרך אתר החברה.
היא קיבלה לוקר שהקוד הסודי לא התאים לו והוא לא נפתח. לאחר זמן מה התברר שתלמיד אחר קיבל את הלוקר שלה.
שלחתי למנכ"ל החברה מכתב תלונה עם פירוט האירוע וקיבלתי בדואר טופס למילוי פרטים על החזר כספי. - לא היה מלווה לזה כל מכתב, ללא התייחסות וללא התנצלות.
החברה לא פעלה עפ"י החוזה שלה שבו רשום כי החברה תספק לתלמיד לוקר תוך שבועיים ממועד הרישום ושמוקד השירות יטפל בבעיות תוך 72 שעות.
לא קיבלנו כל פיצוי על עוגמת הנפש - ביתי נשארה בלי לוקר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

לוקר אמבין שירות לקוחות

, תגובה:
נעמה מאיר, מנהלת שירות שם ותפקיד:
פניותיה של הלקוחה טופלו על ידי נציגי שירות וטכנאים של החברה בהתאם לנהלים המקובלים בחברה.
בשל בקשת הלקוחה ובתיאום עם מוקד שירות הלקוחות של החברה, נשלח ללקוחה טופס החזר כספי.
עם זאת, ובשל הפתרון שקיבלה הלקוחה, החליטה הלקוחה להמשיך ולהשתמש בלוקר אשר ניתן לה על ידי נציג החברה.
תגובה:
הלקוחה קיבלה לוקר חליפי לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה