פרטי התלונה

תלונות לוקר אמבין

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לבעיה טכנית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בני לומד בישיבת גבעת שמואל.שילמתי עבור הלוקר בכרטיס אשראי דרך המענה הקולי בטלפון לפני כחודש בספטמבר 09
קבלנו קוד סודי אך לא הצלחנו לפתןח.נעזרנו במנוסים ובכז.אי אפשר לפתוח.אנחנו מנסים חודש ימים להשיג אתכם ולא מצליחים.אפילו התא הקולי
שלכם מלא ולא מקבל הודעות.בביהס לא מסייעים בעניין.מה עושים???איך אפשר לקבל שירות ומענה בסיסי???
בריאותי. סוג הנזק :
לחזור אלינו פתרון נדרש :

לוקר אמבין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה