פרטי התלונה

תלונות לוקר אמבין

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
קליין שרית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בת שבע 1 לוד כתובת:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע השכרתי עבור בני לוקר לבית הספר. הנציגה נתנה לי מספר לוקר וקוד וחייבה אותי ב180 ש"ח. כאשר בני חיפש את הלוקר הוא לא מצא אותו. בעלי הגיע גם כדי לחפש את הלוקר וגם הוא לא מצא את הלוקר. פניתי לנציגת החברה-ליטל וסיפרתי על הבעיה. היא טענה שהלוקר קיים ושאחפש או לחלופין שאמצא לוקר אחר. שוב חיפשנו אל הלוקר ולא מצאנו אותו. התקשרתי שוב וביקשתי שנציג יבוא ויראה לנו איפה הלוקר או תא אחר. ליטל ביקשה שנחזור אליה עם מספר חדש. היום חזרתי אל גברת ליטל ואמרתי לה שלא מצאנו את הלוקר ושאני מבקשת להחליף את התא או לשלוח לי נציג שיראה לנו איפה נמצא הלוקר. היא ענתה בחוצפה, שהיא לא מתכוונת להחליף את הלוקר והחברה לא תשלח נציג והבעיה לא מעניינת אותה. הייתי המומה מתגובתה ושוב ביקשתי להחליף את הלוקר(יש לציין שאת הלוקר המקומי עדיין לא מצאנו ולא עשינו בו כלל שימוש)היא ענתה שהיא לא תחליף את הלוקר ושהיא מתכוונת לנתק את השיחה. אמרתי לה שאני המומה ומזועזעת מהשירות ושאני מבקשת לבטל את העיסקה ולדבר עם האחראי עליה, בנוסף ביקשתי את שמה המלא והיא סירבה לתת לי אותו. היא טענה שהיא המנהלת ושהיא לא מוכנה לתת לי שם אחר. חייבת לציין שאני המומה ובחיים לא נתקלתי בכזה שירות ובכזה סגנון. פשוט בושה.
החלפת הלוקר, התנצלות הנציגה או ביטול העסקה פתרון נדרש :

לוקר אמבין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה