פרטי התלונה

תלונות לוקר אמבין

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלנת שכר ומידע שיקרי נושא התלונה:
מיטל מיטל פיינגולד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב בת שבע 1 לוד. כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת לוקר אמבין דואגת להציב לוקרים בבתי הספר ברחבי הארץ, לשם כך היא מגייסת אחת לשנה בתחילת שנת הלימודים סוכנים אשר מבצעים בעבורה את המכירות בבתי הספר. הגעתי לראיון עבודה במהלך חודש אוגוסט אשר לאחריו התקשרו אלי ואמרו לי כי "זכיתי" במשרה.
לצערי לא הפניתי תשומת ליבי לכאלה שכבר ספגו את הרמאויות מלוקר אמבין בעבר והתפתיתי לעבוד חודש תמורת שכר שהובטח לי שהוא 3100 ש"ח שכר בסיס ועוד עמלות על מכירות כאשר מה שהובטח הוא: אם אני עומדת ביעדים שעמדו בהם שנה שעברה אני מקבלת 1000 ש"ח נוספים ואם אני אעמוד בחלקית מהיעדים אקבל באופן יחסי מתוך 1000 השקלים, בנוגע לעמלות קיבלתי אכן מה שהובטח לי, אבל בנוגע לשכר הבסיס קיבלתי רק חלק מהסכום שהובטח כי פתאום השכר הוא לא בעבור חודש עבודה אלא מחושב כחלק יחסי מה-3100 לפי מספר ימים שעבדתי בפועל.
את התלונה הזו אני רושמת פה ובמקביל קוראת לכל אלה אשר נכוו כמוני להצטרף אלי לתביעה שאני מגבשת כנגד החברה אשר התחילה להעסיק אותי ב-21/8 ובתלוש המשכורת רשמה לי 1/9 מה שגרם לי לשלם בביטוח לאומי בעבור אותו החודש, כמו כן קיבלתי תגובות מזלזלות מסמנכ"ל החברה מר עופר בן אליעזר שהתייחס אלי כאל מי שמנסה לעשוק את כספי החברה וענה לי בכל פעם בנימה של "מה לא הבנת?..."
אני יודעת על אנשים נוספים אשר כבר בחרו להצטרף אלי לתביעה ואני יודעת שבית הדין ימצה את הדין עם חברה זו אשר מנצלת אנשים לתועלות שלה מבלי לשלם את שכרם כמובטח.
כספי סוג הנזק :
ימצא בבית הדין פתרון נדרש :

לוקר אמבין שירות לקוחות

, תגובה:
לוקר אמבין שם ותפקיד:
חברת לוקר אמבין העסיקה ומעסיקה מאות עובדים בשנים האחרונות ומקפידה לנהוג עימם ביושר ובהגינות מלאים. החברה אינה נוהגת לפנות לעובדיה בפרהסיה ולדון בעניינם בפומבי. עם זאת, נתייחס בקצרה לענייניה של הגב' מיטל פיינגולד.

עניינה של הגב' הנכבדה עלה על שולחננו והאחרונה קיבלה התייחסות ותשובות לפניותיה הן בכתב והן בע"פ מס' פעמים. שכרה של גב' מיטל פיינגולד שולם במלואו בהתאם להסכם עימה ובודאי שעל פי החוק.


תגובה:
אנו מצרים על הרגשתה של גב' פיינגולד אולם אנו בטוחים כי היא קיבלה את כל מה שהגיע לה במסגרת עבודתה וכמעסיקי מאות עובדים אנו נמשיך לנהוג ביושר ובהגינות גם בעתיד פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה