פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוריה והונאה על אדם קשיש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏ינואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכרו משקפיים ב 3000 ש״ח לאישה בת 85 שאין לה רשתית ,אפשר להגיד מכרו משקפיים לעיוור, לאחר פניות חוזרות ונושנות בקשה לפקסס לשרות לקוחות מכתב מרופא עניים שהמשקפיים לא עוזרות לבעיה שיש לה .
פקססנו וכמובן לא שמענו מהם התקשרו שוב וביקשו שנגיע לסניף לחלד והוא יטפל בנו, חלד אמר שאין באפשרותו לעזור רק מנהל הסניף , ומנהל הסניף אמר שלא יכול לעזור רד שרות לקוחות וכו׳ אחר שלש שעות בסניף הבנו שחלק הוא מנהל השבוע וביקש לצלם מסמכים מהרופא וקבלה של המשקפיים שנמכרו ב שוב 3,000 שקל ויתנו לנו תשובה תוך יום יומיים
התשובה המתבקשת זה החזר כסף מלא והתנצלות על כל העוגנת נפש שנעשתה
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ותוספת כספית על עורמת נפש ורשלנות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה