פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב גושן קרית מוצקין כתובת:
אוטפטיקה הלפרין גושן מוצקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום 13.5 הגעתי לחנות שלכם במוצקין ברחוב גושן מיד עם הפתיחה בשעה תשע בבוקר בפעם החמישית באותו עניין המתין לפני נער עם אימו היתה מוכרת אחת בשם ענת שהיא גם האופטומטריסטית אחרי ארבעים וחמש כאשר שאלנו מה קורה ומדוע אין מישהי נוספת בחנות לעזרה הגברת הואילה בטובה והתקשרה למישהי כעבור רבע שעה נוספת כאשר ראינו את האמא ובנה משלמים עבור הרכישה עמדנו בתור כי הצטרפו לא מעט לקוחות, הגברת ענת נזכרה לומר לנו שגם האמא של הבחור רוצה להיבדק כך שייקח עוד זמן. האמא של הילד הצדיקה את צורת התנהלות של ענת בטענה שהיא הגיעה לפתוח את החנות במיוחד בשבילה, חואני לתומי חשבתי שהחנות אמורה להיפתח לקהל הלקוחות....חוצפה ממדרגה ראשונה להתנהגות כזו וכשהרמנו קול צעקה ענת ביקשה שנצא מהחנות. האם זה השרות והיחס לו זוכים לקוחות הלפרין.
יש לציין כי מתוך החמש פעמים שהייתי בחנות ענת היתה והיחס שלה היה זהה , מאוד לא נעים, אך הבלגתי כי בחרתי לצערי לרכוש אצלכם, כך שאני מאמינה שהיחס של ענת הוא מאוד לא נעים בנורמל ביום יום.
אני הולכת לפרסם זאת במקומונים של הקריות, אמנם המחיר זול אבל גם היחס זול לא פחות. . יש לציין כי עד רגע צאתי מהחנות השעה היתה עשר וחמש דקות לא הגיע מישהי נוספת לעזרה.
עלבון סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה