פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמן אספקת המוצר, וסירוב לביטול. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏דצמבר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
40-90 ברח' מאה שערים ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הזמנתי משקפיים בסניף בירושלים עם אספקה לסניף בעפולה. אמר לי המוכר כי יגיע תוך שבוע עד עשרה ימים.
לאחר 3 שבועות שעדיין לא הגיע ליעד, ולא הצלחתי ליצור קשר עם החנות בכל דרך (המספר שבחשבונית נענה בפקס), פניתי להנהלת החברה בבקשה לביטול העיסקה, למחרת התקשר אלי מהחנות ואמר שזה נמצא בירושלים ויכולים לשלוח לעפולה. למעשה המוצר הגיע ליעד לאחר חודש! בתאריך 18/1 התקשרו אלי מסניף עפולה שעכשיו זה הגיע.
אני מצידי דרשתי לביטול העיסקה, אך מההנהלה נמסר לי שוב ושוב שאין כזו אפשרות. (הציעו לי הנחה לרכישת זוג נוסף, אך אין לי כזה צורך להוצאה נוספת)
אשמח בטיפולכם.
כספי סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה