פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים לא מתאימות נושא התלונה:
בן יוסף שושנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏24 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אהרונוביץ 10 בני ברק כתובת:
הרצל 78 ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 24.2.10 רכשתי 2 זוגות משקפי ראיה מולטיפוקל בסך 6843 ש"ח קיבלתי אותם כשבועיים לאחר הקניה הרכבתי אותם כשבוע ושמתי לב כי הנני רואה מטושטש ( לידיעה אילו לא המשקפיים הראשונות של מולטי פוקל אני רגילה להם כבר שעשר שנים) ואז התחילה מסכת טרטורים הן כ5 ביקורים בחנות שכל פעם כביכול כיוונו את המשקפיים דבר שלא נשא פרי. ואז פניתי לשרות לקוחות כשבועיים לפני פסח והובטח לי על ידי בחורה בשם ברכה כי היא תקבע לי פגישה עם מנהל האזור עד יום 6.4.10 יום לאחר הפסח לא שמעתי מהם דבר ביום שלישי שעבר 6.4.10 דיברתי שוב עם ברכה משרות לקוחות שבכלל לא זכרה שדיברתי איתה ןשהבטיחה את מה שהבטיחה כל יום בשבוע שעבר הובטח לי טיפול ולא קרה כלום כאשר אני היוזמת של השיחות ביום חמישי שעבר ב8.4.10 הבטיחה לי כי היום ב13.4.10 תתקשר אלי ותתאם עם מנהל האזור למחר או מחרתיים. ברור שאף אחד מטעמם לא התקשר וכאני התשרתי לפני כשעה התברר לי כי ברכה בכלל לא נמצאת.
בלית ברירה הנני פונה אליכם בכל לשון של בקשה לעזור לי שהרי הסכום ששילמתי גבוהה מאוד ועצוב שחברה שמפרסמת בריש גלי השכם והערב פרסומות ככה מזלזלת בלקוחות אחרי שכבר שולם הכסף.

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה