פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים מולטי פוקאלי- שריטות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סניף נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי משקפיים מולטי פוקאלי במאי 2008מאופטיקה הלפרין, סניף נתניה.
לפי הנאמר לי בחנות שווי המחירון כ 6000 ש"ח, כולל כל הציפויים וההגנות וכו'...בגלל המבצע עלו לי כ- 2,600 ש"ח. כבר בשנה הראשונה נראו שריטות בעדשה, למרות הקפדתי לנקות נכון, להניח נכון וכדומה. אחרי שנה וחצי כבר היה בלתי נסבל לראות דרך המשקפיים המצב הלך והחמיר, וכידוע במולטי פוקאלי לכל נקודה יש משמעות ואין לה תחליף, לכן כל שריטה מהווה עיוורון חלקי. פניתי לסניף נתניה והנהלת החברה והם דחו אותי על הסף, הדבר היחיד שהציעו לי לרכוש משקפיים חדשים במחיר "מוזל". אני שואל את עצמי, למה להכנס שוב למלכודת הזו? סחורה באיכות ירודה, המוצעת במחיר מחירון גבוהה מאוד... ומפתים את ציבור הלקוחות בהנחות ענק. וכך טומנים להם מלכודת.האם יש פיקוח של רשות ממשלתית על שערוריה שכזאת?איך יתכן הנחה של 60% וגם אז נשאר רווח ? משמע מחיר הבסיס לפני הנחה הוא עם רווח של מאות אחוזים?
כספי סוג הנזק :
החלפת המשקפיים לחדשות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה- נציגה בשרות הלקו שם ותפקיד:
נא להפנות את הלקוח למח' שרות הלקוחות של החברה
בתודה
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה