פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר ששולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי עדשות מגע בערב פסח השנה (לפני חודש) ושילמתי עליהם!
נאמר לי בסניף ברחוב רבי עקיבא 92 כי תוך מספר ימים (עד עשר יום) יודיעו לי לבא לקחת את ההזמנה.
ביקשתי שהעדשות יישלחו לסניף בנתניה בו אני מתגורר.
עד עצם היום לא קיבלתי את המוצר
שירות לקוחות שלהם מעצבן נורא כי הם אף פעם לא עונים!
בזבזתי זמן רב (שעות !) כדי לדעת מה קורה, פעם אחת אמרו לי שיחזרו אלי, פעם נוספת אמרו לי שזה בטיפול.
התקשרתי לסניף הנ"ל בתאריך 28/4/10 ולאחר דין ודברים ביקשתי ביטול עסקה, אמרו לי תפנה ל"שירות לקוחות" כששם כאמור עושים צחוק גדול מהשירות ומהמענה.
ואני אנא אני בא?

מדובר במספר הזמנה 149254
עגמ"נ + סוג הנזק :
אני רוצה את הכסף בחזרה + פיצוי על עגמת נפש! פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
עם כל הרצון הטוב לבוא ולעזור , ושרות הלקוחות עושה עבודה מסורה ויסודית בטיפול מול הלקוח . אשמח שהלקוחה תפנה אלנו בטלפון ישיר ונשמח לעזור : 03-6150331 או 2 או 3 בסוף . תגובה:
כלעיל . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה