פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור וזילזול בשרות נושא התלונה:
כהן חיים שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
סניף ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי משקפי ראיה מולטיפיקל בתערוכת חבר בגני התערוכה .נאמר לי שאקבל את המשקפיים תוך שלושה שבועות מההזמנה לאחר כשבוע קיבלתי הודעה שהמשקפים
מוכנות היתי מאוד מרוצה וביקשתי לקבלם בבאר שבע סניף חוצות להב שלחתי את בני לקחת את המשקפים . בבית הרכבתי אותם ושומו שמים אני רואה מטושטש בקיאה ולמרחק ראיה תקינה .פניתי לדוכן בתערוכה וביקשו שאגיע לגני התערוכה לבדיקה נסעתי במיוחד לגני התערוכה בתאריך 21/03/10 כאשר בדקו את המשקפים נדהמו לגלות שהנשקפים אינם מולטיפוקל אלה משקפי מרחק .בדקו שוב את ההזמנה והכל היה תקין בהזמנה .התנצלו בצעו בדיקות ומדדו גבהים מחדש .ומסרו שאקבלם בעוד כ שלושה שבועות .לאחר כשבוע התקשרו מהסניף שבו הזמנתי את המשקפים וביקשו שאגש לסניפ אופטיקה הלפרין בבאר שבע סניף ביג לבדוק גבהים מיכוון שבמעבדה נעלם הטופס. נסעתי לבאר שבע ביצעתי בדיקת גבהים ונאמר לי שוב שאקבלם תוך שלושה שבועות .לאחר כ שלושה שבועות קיבלתי הודעה מסניף ביג שהמשקפים היגיעו . לאחר יומיים ניגשתי לסניף וביקשתי את המשקפים אחת העובדות החלה לחפסם אך לא מצאה המשיכה לחפש לבד למרות שבמקום נכחו לפחות עוד שתי עובדות (לא היו לקוחות) שעמדו ולא ניסו למצוא את המשקפים .החיפוס נמשך כ עשרים דקות .במהלך הזמן הזה האופטמטריסט שאמור לבדוק את המשקפים עזב את המקום .אלתי מה אני עוסה המוכרת אמרה תמתין עד שהמחליפה תגיע .לאחר רבע שעה של המתנה עזבתי את המקום .חזרתי לאחר כחצי שעה .המחליפה הגיעה כאשר רצתה לבצע את הבדיקה אחת העובדות אמרה שצריך להמתין עד שינקו את החדר .אמרתי שאני ממהר ושאני ממתין הרבה זמן הדבר לא עזר עזבתי בכעס את הסניף. חזרתי לאחר כרבע שעה .ואני שומיע את אחת העובדות אומרת "אמרתי לכם שהוא יחזור.כולם יודעים לקטר" ביצעתי את הבדיקה כאשר רצתה האופטמטריסטית למסור לי את המשקפים אמרו לה לא הכנס מאחורי הדלפק כי שם רטוב וצריך להמתין לייבוש הריצפה . מאוד כעסתי והתרסתי בפני העובדות שאפשר למסור לי את המשקפיפ ולאחר מיקן להעביר סמרטוט ולא צריך לעקב לקוח בגלל עינין פעוט שכזה.ואכן האופטמיטריסטית ניגשה למסור לי את המשקפים לצורך כך היה צורך לנקות את העדשות מציבעי סימון הגבהים.ואז שומו שמים החומר הכימי שבאמצעותו מנקים את העדשות לא נימצא .ושוב חפוסים שגם הפעם יושבות בצד שלושה עובדות ולא מנסות לעזור .לאחר כרבע שעה אמרה לי האופטמטריסטית ברוב חוצפתה שאקח את המשקפים לסניף קניון הממשלה ושם ינקו לי את הצבע ושהיא מפצה אתי.כמובון שלא הסכמתי התעצבנתי והשארתי את המשקפיים על הדלפק ויצאתי משם. התקשרתי לתלונות הציבור לא ענו לי במשך שעתיים, אף שלוחה לא ענתה לי.
אני רואה מקרה זה כזילזול במתן שירות ללקוח, ודבר כזה יכול להבריח הרבה מאוד לקוחות ממכם וחבל.
אבקש את טיפולכם בהקדם האפשרי, תודה.








עלבון סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
לקוח יקר . ניתן לפנות לשרות לקוחות בטלפונים ישירים : 03-6150333 או 2 או 1 בסוף
בשליחת מייל באתר של אופטיקה הלפרין
בפקס : 03-6150301
בתודה
תגובה:
מצויין לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה