פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון ציפוי עדשה משקפיים מוטיפוקל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הלחי 4 א.ת.חדש ראשל"צ ליד קוסמוס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.4.10 פניתי אל סניף ראשל"צ א.ת.חדש הלחי 4 לידי קוסמוס עם משקפיי ראייה מולטיפקל הנמצאים ברשותי ואשר הוזמנו נרכשו ונתקבלו בעבר כלפני 3 שנים לערך בחנות הנ"ל, לציין לפניכם כי זהו זוג שני שרכשתי אצל החנות הנ"ל לשביעות רצוני דאז ובשל המקצועיות והאמינות (ערך כספי 3500 ש"ח)בפנייתי בקשתי לתקן עדשה צד ימין שהציפוי בה ירד חלקית המשקפיים נמסרו בתאריך המצויין ונמסר כי יטופל בהתאם יתר על כן נבדק תקופת האחריות ונמסר כי אין בעייה וביודעין מצדה כי ת.האחריות הסתיימה חזרתי בתאריך 22.4.10 לוודא לתוצאת התיקון ונמסר לי ע"י הגב' אולגה מהסניף כי נמצאתי זכאי לתיקון הליקוי ואף לזכאות לקבל עדשות תקיונות ללא שום תוספת כספית אם בכלל! נאמר לי כי הטיפול ימשך כחודש ימים ולקבלת המשקפיים חזרתי אליהם בתום תקופה כפי שצויין ולמורת רוחי נמסר לי הפעם כי איני זכאי בשל התישנות תקופת האחריות
ויותר מכך שלא ניתן לתקן הציפוי אלא כברירת מחדל להוריד הצפוי וגם באם אני ארכוש זוג משקפיים חדשות שכן לא ניתן לצפות בשנית ערב שריטות מינוריות על העדשה הייתי המום מתשובתה של הגב' אולגה שכן היא ציינה ולראשונה כי לא תהא כל בעייה והליקוי יתוקן (המה גם רשמתי זאת מילה במילה את דבריה על טופס התיקון שנמסר לי בתחילה הרגשתי היא של "הרגשה מרומה וחוסר אמינות "וחוסר עקביות עמידה ולהבטחה בדבריה ,די מאוכזב ,מעליב שכן חשבתי כי ניתן להציל המשקפיים שעלותם הייתה יקרה מימלא ולהציע לי לרכוש משקפיים בעלות של כ- 2000ש"ח בנוסף (והן היחידות הנמצאים לשימושי היומי) אני שואל אתכם..." מילה אינה מילה" ! "הבטחה אינה הבטחה"! הלזה יקרה שירות אמין וצודק חבל שכך הסתיים המקרה הכואב שלי!!!ספק באם ארצה להיות לקוח פעם נוספת ! אני נחה צ.ה.ל (10.73) התאפשר דאז..והיוםומתאפשר לעשות ולרכוש משקפיים בבית הלוחם אפקה אצל אופטמטריסט הבית במחיר זול יותר ובאיכות גבוהה ובכל זאת בחרתי בכם בשל אמינותכם והרמה המקצועית הידועה אז לדחות אותי בצורה שכזאת די מקומם ואף פגוע מקווה להתייחסותכם בהתאם ועל אריכות בתאור המקרה ומקווה להענותכם החיובית למרות הכל ולמרות סירוב של הסניף ולקבל עליכם הטיפול במשקפיים כפי שהובטח לראשונה .תודה אשר וינשטיין החלמונית 30/5 ראשל"צ 052-2403953
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסכמה/ הבטחה שניתנה ( בעת מסירת המשקפיים) ולקיימה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
אבקש להפנות את הלקוח לשרות לקוחות בטל' : 03-6150331 או 2 או 3 בסוף . תגובה:
תודה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה