פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילוז מוחלט בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שפרו מודעין כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעת לסניף בשפרו מודעין הדלת היתה סגור שאלתי אם פתוח הסתכלו עלי כאילו שאני אויר וכאשר מישפחה הגיעה לכניסה גם היא לא ידעה אם פתוח ושוב ניסנו לדבר עם המוכרים דרך הוטרינה ולא עשו כלום .אחרי זה יצא מישם איש אבטחה שאלנו אותו אם החנות פתוחה אמר שכן. ניכנסנו ואמרתי להם מתלמה הם לא מגיבים הם ענו בזילזול מוחלט כבר היתה לנו הרגשה רעה .הרגשנו שהם עושים לנו טובה.. והאמת התכוונתי לקנות משקפי שמש כי אני חייב. יצאתי מישם כי נתנו לי הרגשה רעה אוירה רעה.יצאתי מישם ואמרתי לעצמי זה יכול לקרות רק בישראל אבל פהה חבל שזה כך .גם הפסדתם לקוחות בשניה אחת.חוסר רגישות חוסר ידע במתן שירות. מעוניין לתגובה. תודה ובהצלחה

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על הזלזול וחוסר היחס תגובה:
הענין יעבור הלאה ויטופל כראוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה