פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון אבנת פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.4 ביצעתי רכישת משקפי שמש ראיה, לא היתה אופטימטריסטית במקום, ולכן בהתייעצות טלפונית איתה הוחלט לקחת את המדדים של משקפי הראיה שלי, שנעשו 3 חודשים קודם לכן, ולבצע את העסקה עם המדדים הקיימים.
מכיוון שציינתי בפני המוכרנית, אלה, שנורא חשוב לי לקחת את המשקפיים לחופשה השנתית בחו"ל היא התחייבה בפניי בכתב שאני אקבל את המשקפיים עד יום 14.4 בשעה 14:00 או לכל המאוחר בסוף אותו היום.
כאמור הגעתי לסניף מחוייכת ומרוצה שיש לי משקפי שמש חדשות לקחת איתי לחופשה, אך... לצערי לא היה ולא נברא, אין משקפיים ואין כלום. המוכרנית שהיתה במקום ניסתה לעזור אך מכיוון שהגעתי אחרי השעב 17:00 (המעבדה סגורה) אין עם מי לדבר, וביקשה להיות איתי בקשר בבוקר לתת תשובה בנושא. למרות הלחץ שנוצר, הסכמתי להמתין לבירור.
מה שרק באמצע היום התברר כי המשקפיים לא מוכנות בכלל, הם רק הגיעו למעבדה ולא יהיו מוכנות בכלל בשבוע הקרוב. לאחר שיחה עם "מנהל איזור" וגם זה כשהייתי כבר בשדה התעופה ולא היה שום דבר לעשות עם זה, סיכמנו שאבוא לאסוף את המשקפיים לאחר החופשה. הגעתי לאסוף את המשקפיים לאחר שווידאתי מראש שהם אכן הגיעו. (ברור שלקח להם יותר משבוע- למרות שחזרתי מחופשתי לאחר 4 ימים משום מה למשקפיים לקח עוד 10). הגעתי לאסוף את המשקפיים ומשום מה המשקפיים לא היו נראות לי תקינות, לא בזוית, לא במקום, לא נוחות, לא רואים טוב, אחרי 5 דק' בחנות כבר היו לי כאבי ראש.... האופטימטריסטית התעקשה שלוקח כמה ימים להתרגל אליהם ושככה זה עם משקפי שמש (מיותר לציין שכאשר רכשתי את המשקפיים היו בחנות משקפיים מוזמנות למישהי אחרת עם אותו המספר כמו שלי ואותו הדגם שבחרתי רק בצבע אחר והם היו מאוד מאוד מאוד נוחות לי!!! ולא עשו לי כאבי ראש או סחרחורות!!).
אספתי את המשקפיים ביום חמישי 29.4 ובמוצאי שבת 1.5 החזרתי אותם לאופטיקה הלפרין. המשקפיים היו לא ראויות להביט דרכם, לא מכוונות, לא במספרים שלי, לא בפוקוס, לא יישרות, חיתוך לא נכון בין העדשות למשקף יש רווח של כמעט 2 מילימטר שלא ראו בהתחלה ... ועושות סחרחורות וכאבי ראש גם לאחר הנחיותיה של האופטימטריסטית.
הבטיחו לי שיעשו את המירב על מנת שאקבל את המשקפיים בהקדם האפשרי.
בתאריך 16.4 צלצלתי לוודא מה קורה עם המשקפיים ולמה לא צלצלו אליי עדיין לומר לי שהן מוכנות, שוב ענתה לי אנה שהיא לא יודעת ותבדוק לי מה קורה, כמובן שלא חזרה אליי, יום למחרת צלצלתי שוב לבדוק מה קורה וציינתי שלא חזרו אליי אז קיבלתי תשובה של זה בבדיקה. רק בשעה 20:20 באותו היום (17.5) נאמר לי שהם לא מוכנים עדיין ורק לקראת יום שני או שלישי הם יהיו מוכנים ושאני צריכה להתאזר עוד קצת בסבלנות. כששאלתי למה אני צריכה להמתין כל כך הרבה נאמר לי "בגלל שיש עומס על המעבדה בעקבות ההזמנות של מבצע עצמאות 62% הנחה".
כאמור ההזמנה שלי בוצעה בתאריך 10.4 ולא התקבלה תקינה בתאריך 29.4 והוחזרה כמוצר פגום. הובטחה החלפה למוצר תקין.
מכיוון שאין לי את הכוחות להתמודד עם אנשים שלא מבינים שירות מהו, אני מבקשת לבטל את העסקה אך בשירות הלקוחות שלהם לא עונים ולא חוזרים אחרי שמשאירים להם הודעות.!!!!
--- רק אציין שלמרות שרכשתי את המשקפיים במבצא 1=3 עדיין לא ביצעתי בקשה של המוצרים האחרים האמורים להגיע לי במסגרת העסקה ולמרות שניתן לי "פיצוי"ע"י "מנהל איזור" של אופטיקה הלפרין זוג משקפי שמש לבחירה, גם אותם לא דרשתי.

עלבון, בזבוז זמן. סוג הנזק :
ביטול עסקה, ופיצוי עבור עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה