פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה מס' 49621 49622 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ברצל כתובת:
תיאור הבעיה:
למעשה נדמה היה שלאור תגובת ברכה מאופטיקה הלפרין הבעיה נפתרה אז לא. אכן ביום 18.4.10 נפגשתי עם מנהל האזור שהבטיח לי משקפיים אחרות במקום אלה הלא מתאימות ונאמר לי כי זה יקח עד חודש ובכן אנחנו כבר ב20.5.10 שזה מעל חודש. כשביקרתי בחנות לפני מספר ימים ושאלתי את מנהל החנות שלמה נדמה לי שזה שמו הוא ניגש למחשב וברוב חוצפתו אומר לי שהייתי שם לפני שבועיים במפגש עם הנציג ולא לפני כחודש אין להם שום בושה להמשיך להוליך אותי שולל והבטיח להודיע לי עוד באותו יום מה קורה ברור שעד רגע זה לא שמעתי מהם ציפיתי שאם הם הכינו לי משקפיים לא מתאימות וזה מפברואר, ישתדלו הפעם לתקן את הטעות אבל לא אני מרגישה בזלזול שלהם אבקשכם לחזור ולבדוק מה ניתן לעשות שאם לא כן אאלץ להגיש תביעה. בתודה שושנה בן יוסף
ועלבון צורב סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
הלקוחה קיבלה את המשקפיים בחנות בראשון הרצל - הבעיה נפתרה . תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה