פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי לאחר אי הסתגלות למולטיפוקל נושא התלונה:
איינהורן יצחק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 3.2.2010 17:42 הזמנתי 2 זוגות של עדשות מולטיפוקל מחנות אופטיקה הלפרין שברח' הלח"י 4 במערב ראשל"צ.
סכום העיסקה 2262 ש"ח. כל הסכום נגבה מראש באמצעות כרטיס ויזה (בתשלומים). מס' חשבונית 136624 .
באותה עת היה מבצע: " 2 זוגות עדשות מולטיפוקל ב-1500 ש"ח. אם לא תסתגל - כספך יוחזר".
עובדת החנות, מיטל, שיכנעה אותי לשדרג את זוג העדשות שבמבצע לעדשות מולטיפוקל איכותיות יותר של חברת הויה (משם - החיוב הגבוה יותר).
לצורך העניין - מסרתי לחנות 2 מסגרות משקפיים של חברת JACOBS שהיו ברשותי מקנייה שערכתי בחנות זו כשנה לפני כן. (28.1.2009 מס' חשבונית 130390).
לאחר מספר מהלכים בהם לא הצלחנו להגיע לזוג מתאים, הציע לי אופטומטריסט החנות (אורן) לנסות להזמין עדשות בי-פוקל, ואף זימן עובדת מהחנות שמרכיבה זוג כזה כדי להדגים. באותו מעמד טען אורן טען באוזני כי זוג בי-פוקל זול מזוג מולטי-פוקל. לא הוגשה לי הצעת מחיר. נעתרתי להצעה לנסות להזמין זוג בי-פוקל (תוך התבססות על כך שהן זולות יותר).
מהלך זה קרה באפריל (אחרי פסח). הוכנו לי עדשות ביפוקל שהתאמתן לא היתה אופטימלית.
לנוכח הזמן שכבר הושקע כבר התייאשתי - ולקחתי את המשקפים למרות היותן לא מתאימות לקריאה.
ביקשתי שיכינו לי זוג בי פוקל נוסף עם מספרים מתאימים לאלה שיש לי במשקפי קריאה. לאחר בדיקה שערכו נעניתי שאין אפשרות לייצר עדשות ביפוקל עם מספר קטן כל כך בחלק של הקריאה.

כעת ביקשתי החזר כספי על העודף.

להפתעתי נעניתי כי עלי לפנות לשירות לקוחות.

פניתי.

נעניתי כי מגיעים לי 500 ש"ח החזר.

בדקתי עם אחת החנויות של הרשת מה עלות זוג בי-פוקל מהסוג שקיבלתי ונעניתי כי מדובר בסך 396 ש"ח לזוג עדשות.

לפיכך, מגיע לי החזר על פי החישוב 2262 ש"ח פחות 396 ש"ח שהם: 1866 ש"ח.

לפניות חוזרות שלי במייל, למול האתר שלהם ובטלפון - לא חזרו אלי עוד והתעלמו לחלוטין.

אודה לעזרתכם.

איציק

הערה: מאחר וכאמור גם הביפוקל שנמסר לי אינו טוב, ולכן איני יכול להשתמש בו - קיימת מבחינתי אופציה לכך שאחזיר לאופטיקה הלפרין גם את זוג העדשות האלה, ואזדכה על כל סכום העיסקה.
כספי סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
הלקוח פנה למח' שרות הלקוחות ב- 04/05/2010 . נציגה בשם יעל טיפלה בו וכשרצתה לחזור ללקוח , לפי מס' הטלפון שהושאר , לא היה מענה מס' פעמים !!!
הלקוח מוזמן ליצור עימה קשר , להמשך טיפול (ימים א'-ה' החל מ- 09:00 בטל' מס' 03-6150331 )
תגובה:
בתודה
מח' שרות לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה