פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כמעט חודש , אין משקפיים ואין פיצוי ... סיפור יפה נושא התלונה:
שדה אוהד שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות הרצל סניף חברה:
תיאור הבעיה:


הסיפור הארוך שלי מתחיל בדיוק לפני שלושה וחצי שבועות,
אני במהלך רוב היום משתמש בעדשות מגע, בשעות הערב לאחר יום עבודה ארוך בהיטק ובעבודה למול מחשב מסיר את העדשות ועובר למשקפי ראיה.
לצערי בביש מזל איבדתי את המשקפיים – פסעתי לי בבטחה לאופטיקה הלפרין סניף רחובות ולאחר פרסום ענק של 62 אחוז הנחה רכשתי משקפי ראיה חדשים ונוצצים, המוכרת גיהצה את הויזה במהרה ומסרה לי "שתוך חמישה עד שבעה ימי עסקים המשקפיים יגיעו".

אז המתנתי בסבלנות – חשוב לציין שבמשך כל שבוע ההמתנה השתמשתי בעדשות מגע בלבד.
לאחר שמונה ימים ללא כל תגובה וטלפון מצד הסניף הלכתי שוב לסניף , שם נמסר לי כי במהלך חיבור העדשה למסגרת המשקפיים נשברו.
קיבלתי את זה בהבנה מלאה והסברתי למוכרת שאני חייב את המשקפיים במהרה כי כבר שורפות לי העיניים. היא מסרה שהם ישלחו מחר מסגרת חדשה למפעלה על מנת לקדם את הנושא.

לאחר חמישה ימי המתנה נוספים – הגיעו המשקפיים
! הידד ! צהלתי וניגשתי ב9 בבוקר לסניף אופטיקה הלפרין הקרוב לביתי - כמובן שאיחרתי שעתיים לעבודה אבל זה שווה את זה חשבתי בליבי.

בדרך חזרה הביתה כבר פנטזתי לי אך אני ארכיב את המשקפיים החדשים שלי ,
ואכן ככה קרה , הגעתי הביתה , הרכבתי את המשקפיים וצפיתי בטלוויזיה, לאחר 25 דקות המשקפיים גלשו מאפי באופן עצמאי והמסגרת נשברה.
חשוב לציין שלא עסקתי בקפיצות באנג'י או רכיבה על סוסים – צפיתי בטלוויזיה בישיבה על הספא בסלון.

שוב חזרתי לסניף אופטיקה הלפרין הקרוב לביתי וביקשתי את כספי בחזרה – הרי לא הגיוני ש :

- אני אמתין למעלה משלושה שבועות למשקפיים
- שפעמיים באותו שבוע המסגרת תשבר
- שאבזבז כל כך הרבה זמן עבודה (כסף) וזמן פנוי על רכישת משקפי ראיה.

המוכרת מסרה לי בטון מזלזל - "אין החזרת כסף וניתן לשלוח שוב את המשקפיים לתיקון ואם יש לי בעיה אז שאני אפנה לשרות לקוחות".
לבנתיים היא הרכיבה לי זוג משקפיים משאריות המסגרות השבורות – חשוב לציין שלאחר חימום המסגרת לא היה ניתן לראות כלום במשקפיים כי החימום פגע בציפוי והכול נראה עמום מאוד.

יצאתי מהחנות ובבוקר לאחר מכן חייגתי לשרות הלקוחות – לאחר יומיים המתנה והשארת מספר טלפון לשלל מזכירות – חזרו אליי ! הידד שוב צהלתי !

נציגת שרות הלקוחות מסרה לי "שאני יכול להגיע לחנות ולקחת איזה מסגרת שאני רוצה ללא כל תשלום נוסף (אפילו יקרה יותר) כפיצוי על הזמן והטרטור ובנוסף הם ידאגו לעדשות מתאימות.
שמחתי ובקשתי שתבדוק זאת ותתאם את הגעתי למול מנהל החנות "מאיר". אכן היא עשתה זאת ולאחר מספר דקות חזרה אליי ומסרה שאני יכול לגשתת בבטחה לחנות.

שמחתי ! צהלתי ! רקדתי מאושר ! סוף סוף אסיר את עדשות המגע מעיניי השורפות.
הגעתי לחנות בחרתי מסגרת אחרת יותר יקרה וחשבתי שבזה אסיים את סאגה המתמשכת, מנהל החנות מסר למוכרת "תחייבי ממנו את ההפרש על המסגרת" .

זהו ... כאן כבר לא יכולתי יותר .... מסרתי לו ששרות הלקוחות אמר לי לבוא לקחת איזה מסגרת שאני רוצה , מאיר מנהל החנות החביב מסר לי שלא כך.


אז מה אני עושה עכשיו ?

- האם נראה למישהו הגיוני שאני אבזבז כל כך הרבה שעות ומשאבים על זוג משקפיים ???
- מי יפצה אותי על כל שעות וטרטור האין סופי ?
- הבנתי שאין "החזרת כסף בזמן מבצע" אבל מה עם לקבל זוג משקפיים תקין בתמורה ?
- התעריף שלי לשעה הוא 120 ₪ מי יחזיר לי כסף על כל הזמן , הנסיעות, הטלפונים והעצבים שלי ? האם זה לא שווה את ההפרש על המסגרת ?

התחננתי למאיר בבקשה תחזירו לי את הכסף , אני לא רוצה פיצוי אני לא רוצה יותר כלום מאופטיקה הלפרין , רק את הכסף בחזרה.

וכמובן נשענתי בשלילה.




החזר כסף סוג הנזק :
את הכסף בחזרה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה