פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלה של מוצר תקין ו- 6 חודשים של סחבת בפיצוי נושא התלונה:
מילר רונית שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2009 הגעתי לאופטיקה הלפריון ברח' הרצל ברחובות ורכשתי במבצע משקפיים עליהן שלמתי כ- 1015 ש"ח ב- 4 תשלומים. במשך 4 פעמים(!) כאשר נקראתי לחנות לאסוף את משקפיי, התברר, כל פעם מסיבה אחרת, שחלה טעות במס' העדשה, לעיתים בזווית וסיבות נוספות שבעטיין לא יכולתי לקחת את המשקפים ולעשות בהן שימוש. בפעם החמישית, כאשר הדבר חזר על עצמו, ביקשתי ממאיר, מנהל החנות, לבטל את העסקה ולקבל כספי חזרה.
מכאן החלה מסכת ארוכה שנמשכת זה 6 חודשים. מנהלת שירות לקוחות, בשיחה אחרונה עמה, הבטיחה שהסכום כולו יוחזר דרך כרטיס האשראי. לא דובים ולא יער.
מיותר לציין את הזמן, שיחות הטלפון הארוכות, עגמת הנפש אותה אנו חשים בעקבות המקרה.
עגמת נפש, אבדן חלקי ימי עבודה סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
העניין בטיפול בשרות הלקוחות - נא להמתין לשובה תגובה:
תשובת שרות הלקוחות - תינתן ללקוחה אחרי ברור העניין מול מנהל הסניף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה