פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון לתקן מוצר בן חצי שנה ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי שני זוגות משקפיים ברשת אופטיקה הלפרין בסניף רעננה- משקפי ראייה +זוג משקפי שמש אופטיות במבצע לחברי לקוחות חבר. על כל העסקה שילמתי כמעט 1600 שקל. ללא המבצע משקפי הראייה היו עולות לבדן 1700 שקל. כל המשפחה שלי קונה באותו סניף כבר שנים ולכן יצאתי מרוצה ושמחה שקניתי במקום טוב ושיש על מי לסמוך במקרה של בעיות. גם נאמר לי שיש ביטוח על "הכל".
1. כעבור 3 חודשים העקמה המסגרת (באשמתי) וביקשתי בחנות לשלוח לתיקון, הם התעקשו לא לשלוח לתיקון ונתנו למוכר לתקן. הוא לא סידר את זה לגמרי ובמשך כמה זמן הסתובבתי עם משקפיים קצת עקומים (מגוחך), אבל אז סמכתי עליהם אז התפשרתי ושמעתי בקולם. היום זה כבר נראה בסדר על הפנים אבל המשקפיים עדיין קצת עקומות. לא ברור לי מדוע סירבו והתעקשו בחנות לא לשלוח לתיקון.
2. כעבור חצי שנה מזמן הרכישה יצאה אחת העדשות מעט החוצה (שוב באשמתי). אותו בחור שסידר את המשקפיים בפעם הקודמת שוב "תיקן" וגם הפעם זה לא ממש הלך. נאמר לי בחנות שאין מה לעשות עם זה, אולי אפשר לחמם את המסגרת אבל לא בטוח שהמשקפיים יעמדו בתיקון וזה תיקון בלי ביטוח -
א. מה זאת אומרת בלי ביטוח? אז על מה הביטוח? נאמר לי שרק על שריטות וקילופי צבע (ואולי שבר לא זוכרת) - כשקניתי אמרו שעל הכל. אוקי אז בלי ביטוח - מקובל , אני רוצה לתקן את המשקפיים - למה מסרבים לשלוח לתיקון???
ב. לא יעמדו בתיקון? שילמתי הרבה מאוד כסף, קניתי מותג, אני מצפה לאיכות, למשהו שיוכל לעמוד בתיקונים ויחזיק שנים ולא חצי שנה.
התעקשתי שישלחו לתיקון למרות שהמוכר אמר שהעדשה לא תצא מהמקום ו"יהיה בסדר". אנשים לא קונים מוצרים בכל כך הרבה כסף כדי שהם "יהיו בסדר", משקפיים זה משהו שמלווה אנשים (לפחות אותי) כל יום כל היום, אני לא חושבת שאנשים צריכים להתפשר ולהיראות פחות טוב -שלא לדבר על מגוחך עם משקפיים עקומים ועדשה בחוץ - וזו פשוט חוצפה להתייחס ככה ללקוח שמגיע ומבקש טיפול, כן גם אם זה בלי ביטוח.
המשקפיים נשלחו לתיקון וחזרו בדיוק כמו שנשלחו (אני חושבת שקצת עיקמו את העדשה השנייה אבל אין לי דרך להוכיח..) רק בתוך קופסה אחרת - אני חושבת שהעניין הפעוט הזה מצביע על זלזול רציני בלקוחות - מעבר לכך כשאמרתי זאת למוכר הוא אמר שהם לא עושים דברים כאלה (רומז שאני משקרת), אמרתי לו שלהבא אני אדע לתעד את הדברים שאני מפקידה בידי החנות וביקשתי קופסה אחרת, חזקה כמו שלי כי אני נוסעת לטיול ארוך עוד שבוע (עוד עניין שמשפיע על רמת הנחישות שלי לתקן את המשקפיים והמוכרים בהחלט מודעים אליו אבל לא נראה שמזיז להם). הוא הביא לי קופסה אחרת ללא מטלית לניקוי (בקופסה שהפקדתי בידי החנות היתה), וגם היא היתה מסוג שלא רציתי אז הוא החליף לי לאחת הקופסות שהיתה בערימת המוצרים שחזרו מתיקון. כנראה של מישהו אחר..חשוב לציין שביקשתי להתקשר למעבדה לשאול אם זה נשאר שם כי לא רציתי לקחת ממישהו אחר אבל הוא טען שאין עם מי לדבר ושאין לו כמו שלי בחנות. מאוד מבייש ומשפיל שככה מתייחסים אליך בחנות, לא ציפיתי לאמירה כזאת וליחס כזה. אין לי מילים לתאר את העלבון.
ולעניין תיקון המשקפיים עצמם - שאלתי מה עשו במעבדה ומה עוד אפשר לעשות - נאמר לי שעשו מה שאפשר ושאין מה לעשות. ביקשתי להתקשר אליהם לשאול ונאמר שאין עם מי לדבר. האמירות האלו לא ברורות לי. לא מדובר באדם פרטי שיושב בבית ומתקן משקפיים - שלחתי משקפיים לתיקון ברשת גדולה ומוצלחת - אני מצפה שיקחו אחריות ויעשו את הכי טוב שאפשר, בעיקר אחרי ששילמתי כל כך הרבה כסף. מעבר לכך אני מצפה לשקיפות – הרושם שלי הוא שאותו בחור בחנות פשוט עושה מה שבא לו ומתחמק מאחריות. אני הבעתי נכונות להסתכן בתיקון מסוכן ולמרות שהוא בלי ביטוח לטענת המוכרים, אז למה לא מוכנים לעשות את זה? האלטרנטיבה מבחינתי היא לזרוק את המשקפיים האלו לפח כי ככה אני לא אלך איתם.
בדקתי את העניין במספר חנויות משקפיים אחרות (כי לא קיבלתי תשובות אמיתיות וברורות באופטיקה הלפרין) – והפלא ופלא – נאמר לי שאפשר להחליף עדשה בעלות תיקון של 200 שקלים. התקשרתי לסניף אופטיקה הלפרין ואותו מוכר אמר שאכן הדבר אפשרי (אך לא בטוח שיביא א התוצאה הרצויה) ושאם אעשה את התיקון אצלם אקבל הנחה. מדוע לא הציג בפני המוכר את כל האופציות הקיימות מראש?? הרי אמרתי לו שאני נוסעת לחול עוד שבוע ולכן חשוב לי מאוד לתקן את המשקפיים בדחיפות. מעבר לכך המשקפיים מאוד חשובות לי ואני מוכנה להסתכן בתיקון מאפשר לזרוק לפח בלי לנסות.
אני חושבת שכל ההתנהלות של הסניף הזה מולי היא פשוט ביזיונית. אני מאוד פגועה מהיחס של אותו מוכר – גם מחוסר הנכונות לעזור (איזה מין דבר זה לצפות שלקוח יתפשר ויסתובב עם משקפיים שהוא לא מרגיש איתם בנוח ונראות מצחיק??) ובבעיקר מכך שהתייחס אלי כשקרנית. אני מאוד מאוכזבת מהמוצר שקניתי ומצטערת על כך שהוצאתי כל כך הרבה כסף ואיאלץ להיפתר מהמשקפיים בקרוב.
לגבי עניין הביטוח – מדוע מדיניות החברה בנושא זה לא נגישה לציבור הרחב באתר הרשת?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי/החלפת מוצר בחדש פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
לגבי הלקוחה הנ"ל וכל הלקוחות עם תלונות שיבואו בעתיד
במידה והלקוח לא פנה לשרות הלקוחות של החברה - נא להפנותו אלנו.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה