פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר, יחס ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הרצל, רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
מס' הזמנה-4370495
ב-6.05, רכשתי עבור אמי משקפי קריאה.
המוכרת בחנות הודיעה שהמשקפיים יגיעו תוך שבוע. כעבור שבוע של אי יצירת קשר, פנינו אל הסניף ברחובות, במטרה לבדוק מה עם המשקפיים.
המוכרת בחנות, לא ידעה לתת תשובה ואמרה שתצור איתנו קשר. כעבור מס' ימים, ששוב לא נענו, התקשרנו שוב לסניף והפעם ענתה מוכרת שכן ידעה מה קורה עם המשקפיים ,אך לא ידעה מתי נקבלם. היא טענה שהייתה בעייה עם העדשות ושיחזרו אלינו עם תשובה. כעבור שבוע,ששוב לא יצרו איתנו קשר. התקשרנו לחנות, ושוחחנו עם מנהל הסניף מאיר. הנ"ל לא ידע לתת מענה מקצועי, ואף טען שאינו יודע מתי נקבל את המשקפיים, דרשנו ממנו לחזור אלינו עם תשובה ולא -נבטל את העסקה ונדרוש את כספנו בחזרה. ברוב חוצפתו, ענה באדישות ובציניות (מרגיזה ומקוממת!!) שאם נרצה לבטל, נבטל. שלושה ימים לאחר מכן ב- 26.5, ששוב לא יצרו איתנו קשר מהחנות. הגענו לחנות ודרשנו לקבל תשובות. מאיר,מנהל החנות היה שם והוסיף לתת תירוצים לא מוצדקים לסיבה מדוע לא הגיעו עדיין המשקפיים. כעסנו מאוד על השירות הגרוע שלו, על היחס הציני והקר, והוא היה בשלו, והשיב שאם נחליט לבטל עיסקה, אז שנבטל.
יצאנו מהחנות, ממורמרים והמומים מיחס של מנהל הסניף.
למחרת ב-27.5, התקשר מאיר בעצמו לאמי והודיע לה שהיא רשאית לגשת לסניף ולקבל את המשקפיים המיוחלות. אמי , אישה מבוגרת, הגיעה לחנות במהרה בציפייה לקבל את המשקפיים,ונדהמה לגלות שהעדשה השמאלה שרוטה באופן שלא ניתן להרכיב את המשקפיים. מאיר, טען שהיא צריכה לקחת את המשקפיים ולהמתין עד שיגיעו החלופיות (ואינו יודע מתי יגיעו). אמי, שכבר נמאס לה מהיחס והשירות (והטירטור) יצאה מהחנות, לאחר שביקשה שיצרו איתה קשר לכשיגיעו החדשות.
השורה התחתונה- אמי , בת 60, כבר למעלה מ-3 שבועות ללא משקפי קריאה.
המשקפיים נרכשו עבורה לכבוד יום הולדתה, ולא רק שלא קיבלה אותם, נגרם לה, (ולי!!!!!) צער רב, ועוגמת נפש.
אבקשכם לטפל בנושא בדחיפות וכמובן להעניק פיצויי הולם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת משקפיים במיידי+ פיצוי+התנצלות ממנהל החנות מאיר. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה- נציגה בשרות הלקו שם ותפקיד:
לברר האם הלקוח הגיע לשרות לקוחות ?
במידה ולא - נא להפנותו למספר : 03-6150300
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה