פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בביצוע הזמנה, הבטחות שווא וחוסר התייחסות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר כתובת:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26 במרץ 2010, לכבוד יום הולדתי, רכשתי 3 זוגות משקפיים (2 ראיה, 1 שמש) מסניף "אופטיקה הלפרין לצעירים" בדיזיגוף סנטר בת"א, במבצע 1+2 (זאת לאחר שבדקתי מבצעים ברשתות אחרות, בחרתי ברשת אופטיקה הלפרין)
הובטח לי כי שבועיים לאחר שאבצע בדיקת ראיה המשקפיים יהיו מוכנים.

כשבוע לאחר מכן ביצעתי בדיקת ראיה בסניף השני בדיזינגוף סנטר. מיד לאחר הבדיקה ניגשתי לסניף "אופטיקה הלפרין לצעירים" על מנת למסור את התוצאות כדי שניתן יהיה להמשיך עם ביצוע ההזמנה. כשהגעתי לסניף ביקשתי לראות שוב את המסגרות על מנת לוודא באופן סופי שהן המסגרות שאני רוצה. להפתעתי, ובניגוד למה שנאמר לי מלכתחילה, נמסר לי שהמסגרות נשלחו כבר לעבודה (למרות שחסר היה המידע של תוצאות בדיקת הריאה).
המוכרת התנצלה והבטיחה שתוך שבוע המסגרות יחזרו לסניף. החלטתי לא למסור את תוצאות הבדיקה כדי למנוע טעויות נוספות.

לאחר שבוע חזרתי לסניף, והתברר לי שרק שתים מתוך שלושת המסגרות חזרו. המוכרת שוב התנצלה. קיבלתי את התנצלותה ולמרות עוגמת הנפש אישרתי את המשך העבודה ומסרתי את תוצאות בדיקת הראיה. המוכרת הבטיחה שהמשקפיים (כל שלושת הזוגות) יהיו מוכנים בהקדם האפשרי.

שבוע לאחר מכן, ביום שישי, לאחר קבלת SMS מהסניף שאישר שהמשקפיים מוכנות, הגעתי על מנת לאסוף את המשקפיים. הפעם, לדאבוני, רק שתי מסגרות הראיה הגיעו. המוכרת שוב התנצלה. לקחתי את שתי המסגרות לאחר הבטחה שהמסגרת השלישית תהיה מוכנה בהקדם האפשרי. במהלך השבת, לאחר כמה שעות של הרכבת המשקפיים וחווית ראיה מעוותת, הסקתי כי כנראה המספר של העדשות שגוי. כמו כן, גיליתי שבשתי המסגרות יש פגם.

ביום ראשון שלאחר מכן, חזרתי לסניף עם שתי מסגרות הראיה. הסברתי למוכרת את מהות העיוות והיא שלחה אותי לבדיקת ראיה חוזרת בסניף השני.
לאחר ביצוע הבדיקה, נמסר לי שהבדיקה הראשונה הייתה שגויה, וכפי שהנחתי המספרים היו לא נכונים. חזרתי לסניף הראשון ומסרתי את התוצאות החדשות ואת שתי המסגרות בחזרה לתיקון.
בנוסף, ביקשתי שיחליפו את שתי המסגרות הפגומות לחדשות. המוכרת שוב הבטיחה שהמשקפיים יהיו מוכנים בהקדם האפשרי ושיחליפו את המסגרות לחדשות.

לאחר כמה ימים קיבלתי שוב SMS מהסניף המאשר שהמשקפים מוכנות. הגעתי כיומיים לאחר מכן לסניף מלא בציפייה, ושוב התברר לי כי רק מסגרת אחת הגיעה, אך לא נעשה בה תיקון (המספר של העדשות היה עדיין המספר השגוי).

שבוע לאחר מכן, שוב לאחר קבלת SMS, מתוסכל וסקפטי, הגעתי לסניף, רק כדי לגלות שהסקפטיות הייתה מוצדקת. הסתבר לי כי לא נעשה דבר ואותה מסגרת עם אותו מספר שגוי המתינה לי בסניף.

לאחר שבוע נוסף, הגעתי לסניף, אך הפעם הייתה התפתחות חדשה: משקפי השמש סוף סוף הגיעו. אמנם עם עדשות עם מספר נכון, אך עם כמה פגמים במסגרת. מסגרת ראיה אחת הגיעה, אך לא החליפו אותה בחדשה שפי שביקשתי ושהובטח לי. המוכרת הציעה שאקח באופן זמני את משקפי השמש עד שכל התיקונים ייתבצעו.
הבעתי בפני המוכרת את אכזבתי הרבה מהשרות ואת התיסכול הרב לאור הטרטור המתמשך. הבהרתי לה שאייני מעוניין להגיע שוב לסניף לשווא ושתודיע לי אך ורק כשכל המסגרות יוחלפו לחדשות והעדשות יהיו עם המספרים הנכונים.

ב-23/5, שבועיים לאחר מכן, לאחר שלא שמעתי מאום מהסניף, התקשרתי לברר מה קורה עם המשקפיים. נאמר לי שרק מסגרת ראיה אחת הגיעה. לגבי שתי המסגרות האחרות לא ידעו לתת לי תשובה. הובטח לי שיבררו ויחזרו אלי מיד.

למחרת אחה"צ התקשרתי שוב, לאחר שלא חזרו אלי מהסניף. שוב לא ידעו לתת לי תשובה. המוכרת אמרה שהיא העבירה את הטיפול למנהל הסניף, והבטיחה שיחזור אלי תוך כמה דקות. כצפוי, מנהל הסניף לא התקשר.
בערב שלחתי מכתב תלונה לשירות לקוחות המפורט עד כה.

עד היום (30/5/2010) לא קיבלתי התייחסות: לא משרות לקוחות ולא ממנהל הסניף כפי שהובטח לי.


יש לציין, שהתשלום המלא (ע"ס 1896 ש"ח) נגבה ממני במלואו כבר בחודש אפריל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזרה מלאה של כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה