פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר וטרטור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום: 18.4.2010נכנסתי לסניף הנ"ל ורכשתי זוג עדשות חניתה צבע קבועות ונמסר לי כי בהגיעם לסניף יודיעו לי להגיע לקחתן- דבר שאני רגילה אליו ובדרך כלל בין שבוע לשבוע וחצי אני מקבלת טלפון מהם. לצערי אנחנו כבר ב- 31.5.2010 וטרם קיבלתי את העדשות. ב- 10.5.2010 (כמעט חודש) כשעברתי ליד הסניף בדקתי מה קורה והנציגה שלחה מייל לחברה לבדיקה ומסרה שתעדכן אותי טלפונית. ביום: 24.5.2010 התקשרתי לסניף לאחר שטרם יצרו עמי קשר לברר מה קורה שכבר למעלה מחודש וטרם קיבלתי את המוצר עליו שילמתי ואורי מנהל הסניף כנראה ציין שזה באחריותו ושאני אסמוך עליו והוא יצור עמי קשר טלפוני בהקדם לעדכוני מה קורה ומדוע חל עיכוב כזה, אך לצערי טרם נענתי עד כה. ברצוני לציין כי אני לקוחה של הרבה שנים ובד"כ אני מקבלת את המוצר תוך שבוע - שבוע וחצי ומדובר בפעם שניה שמצב כזה קורה הפעם חמור יותר לטעמי מאחר ואין כל התייחסות וכל האמור על ידם שיעדכנו אותי שקר וכזב. פעם קודמת העלמתי עין אך שהפעם אני לא אשקוט, כי אם זה הפך לשגרה בסניפיהם אז חבל על השרות המביש.
1. קבלת המוצר דחוף 2. פיצוי הולם על עוגמת הנפש, בזבוז הזמן והמשאבים פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה