|
|
|
|
|
|
אי הספקת עדשות קשות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 יוני 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי עדשות מגע קשות לאשתי שולם סכום מלא והובטח לי כי העדשות יגיעו תוך 10 ימים .
לאחר 10 ימים יצרתי קשר עם הסניף העדשות לא הגיעו .לאחר 15 יום הגעתי לסניף (יום שישי )העדשות לא הגיעו והובטח כי יצרו קשר איתי והספק היום ראשון ,אך לא יצרו .על העטיפה ישנו מספר טלפון של הסניף המרכזי שלטענת המוכרת הוא הכתובת לתלונות הציבור ,מיותר לציין כי קו זה אינו פעיל (036153000),לאחר התערבות המנהל נאמר לי כי היום 20 יום אחרי הוזמנו עדשות חדשות ועליי להמתין שוב מספר לא ידוע של ימים.
|
כספי ועיוורון כל תקופת ההמתנה |
סוג הנזק : |
הספקת העדשות ופיצוי על העיוורון בהמתנה להן . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
ברכה - נציגה בשרות הלק |
שם ותפקיד: |
אבקש להפנות את הלקוח לשרות הלקוחות של החברה
|
תגובה: |
יצירת קשר בטל' :0-6150300 |
פתרון: |
|
|
|