פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן הספקה נושא התלונה:
צ'פניק שלמה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
כיכ פז 100 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב תאריך 7.5.10 הזמנתי משקפי שמש אופטיים ושילמתי במזומן בחשבונית מס' 102151 - באופטיקה הלפרין בסניף קרית גת בכיכר פז 100.
לאחר כמעת 3 שבועות" ורק לאחר שפניתי אליהם מספר פעמים" נאמרלי שהמשקפיים לא מוכנים עקב כל מיני סיבות, ושהם התקשרו אלי כשיהיו מוכנים.
היום 4.6.10 התקשרתי שוב וקבלתי אותו תשובה.
המשקפיים לא ליופי אלה לעבודה מאחר שאני נוהג כל היום.
עוד לא נתקלתי בתופעה כזאת שעבור זוג משקפיים צריכים להמתין חודש
ועוד לא מוכנים.
אכי גרוע ההתנעגות של המוכרת שלא מודיעה לאחר שבוע שלא יהיה מוכן
אלא גם כועסת שמתקשרים ושואלים.
ועוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה