פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות כושל. נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יסעור 5 כתובת:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אימי רכשה משקפיים מולטי בי פוקל בתאריך 31.7.09 מס' חשבונית112084
כעבור חודש וחצי לערך קיבלה את המשקפיים. מאז הגיעה מס' פעמים לסניף
בטענה שאינה יכולה לראות איתם טוב. בכל פעם נלקחו המשקפיים לבדיקה , אך עדיין היתה אותה בעיה של קושי לראות מרחוק. מחודש אפריל 2010 כשנלקחו המשקפיים שוב לבדיקה הובטח לאימי שתקבל משקפיים חדשות . עד היום היא מטורטרת כל שבוע מבטיחים לה שיגיעו המשקפיים מגרמניה. לציין שאימי מרכיבה כעת משקפיים לא מתאימות לה , משקפיים שרכשה לפני 10 שנים. לפני שבוע הופנתה למיון עניים בגלל בעיות בראייה. אין ספק שיש קשר בין זה שלא הרכיבה משקפיים מתאימות להחמרה בראייה. אימי סובלת מאוד . היא דורשת את כספה בחזרה ופיצוי על עוגמת הנפש שעברה ועוברת.

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה