פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העתק תלונה חמורה על השירות אופטיקה הלפרין, טרם נשמע קול מהחברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לקראת סוף חודש אפריל, הייתי בסניף דיזינגוף ורכשתי משקפי ראייה + עדשות ראייה/שמש. שם גם בוצעה לי בדיקת ראייה, מכיוון שאלו משקפיים ראשונות שלי .

התניתי את הרכישה בשני תנאים בסיסיים: שעדשות משקפי השמש יישמרו על הגוון המתחלף שלהם ושהמשקפיים יישלחו לסניף ירקונים כאשר יהיו מוכנות.

לאחר שקיבלתי מכם את המייל המצ"ב יצרו איתי קשר מאופטיקה הלפרין על מנת לאמר כי זוגות המשקפיים מוכנים וכי ניתן להגיע לקחתם. הייתי לקוחה מאד מרוצה, ואף השבתי במייל תודה על היעילות.



הגעתי לסניף ירקונים אך הם מסרו כי המשקפיים כלל לא אצלם, ולאחר בירור הסתבר כי הם בסניף דיזינגוף ומשם גם התקשרו אלי. נאמר לי כי חלה טעות וכי תוך כמה ימים יישלחו המשקפיים לסניף ירקונים.

לאחר כיומיים הגעתי בפעם השנייה לסניף ירקונים ואכן קיבלתי את המשקפיים, אלא שעוד באותו הערב הבנתי כי בעין ימין אני לא רואה טוב.



הגעתי בפעם השלישית לסניף ירקונים, וציינתי כי יש בעיה עם העדשות של עין ימין, לאחר המתנה של למעלה משעה (כאשר הסניף מצוי בשיפוצים ואין בו מיזוג או מים לשתייה) נבדקתי בשנית ע"י אופטימיטריסטית מקסימה והבנתי מיד כי הבדיקה הראשונית שנעשתה לי בדיזינגוף (שבדיעבד ארכה פחות מדקה וחצי) לא היתה מקצועית. תוצאות הבדיקה הראו כי בעין זו יש לי מספר של אחד צילינדר ולא רבע צילינדר כמו ש"נבדק" בסניף דיזינגוף. בלית ברירה החזרתי את זוגות המשקפיים וביקשתי כי כולם יתוקנו למידה הנכונה. במילים אחרות: שוב חלה טעות ותוך שבועיים אני אצטרך לשוב לחנות לאסוף את הזוגות.

לאחר המתנה של כשבועיים, ב23.5.10 יצר איתי קשר אורי שהזמין אותי להגיע לסניף לקחת את המשקפיים המתוקנים. מכיוון שאני למודת נסיון, שאלתי מאיזה סניף הוא מדבר, והוא הזדהה כמנהל סניף דיזינגוף!!!!

ציינתי בפניו כי ביקשתי בפירוש שהמשקפיים יישלחו לירקונים וכי סניף ירקונים ציין זאת בבירור על הטפסים וגם וידא איתם טלפונית. הוא מצידו אמר כי חלה טעות וכי תוך כמה ימים הן יגיעו לסניף הנכון.

אתמול, חזרתי בפעם הרביעית לסניף ירקונים, לאחר שוידאתי איתם טלפונית כי המידה של עין ימין מעודכנת גם במשקפי השמש כדי שלא אגיע שוב לחינם. הגעתי לחנות המוכרת היתה חביבה ויעילה ומסרה לי מיד את המשקפיים. מכיוון שמיהרתי לקחתי את השקית עם הזוגות מבלי לבדוק לעומק ויצאתי. כאשר הגעתי הביתה, "הופתעתי" לגלות כי שוב חלה טעות!!! אמנם מספרי המשקפיים עודכנו אך עדשות השמש/ראייה שהזמנתי הינן בצבע אחיד!!!!

מה שאומר שעליי לשוב בפעם החמישית החודש לחנות על מנת לשלוח שוב את המשקפיים לתיקון!!!

אני חייבת להודות שאין בי שום רצון לעשות זאת. התחושה היא שאני צריכה להחזיר לכם את זוגות המשקפיים ולבקש את כספי (כ1800 ש"ח) בחזרה, לא לשוב יותר לקנות אצלכם ולהמליץ לכל אדם שפוי להמנע.

אני חושבת שהתנהלות זו הינה מתחת לכל ביקורת ואינה ראוייה לחברה בסדר גודל כשלכם. מעודי לא נתקלתי בטרטור לקוח שכזה!!! והתחושה היא שהשירות שאני מקבלת הינו חובבני בלשון המעטה, מבזבזים את זמני לריק בנסיעות הלוך ושוב לחנות שלכם, רק כדי להתאכזב כל פעם מחדש!!!

עוד חשוב לי לציין כי ההתנהלות סניף ירקונים היתה לתפארת, מבדיקת האופטימיטריסטית שהיתה סבלנית להפליא ומקצועית, ועד לשירות המוכרות שהתקשרו בנוכחותי לסניף דיזינגוף בכדי לוודא שהכל ייתנהל כשורה (ללא הועיל...).

אינני מתכוונת לעבור לסדר היום בנושא זה, ואם יש בכם דאגה לשם העסק שלכם ולשביעות רצון לקוחותיכם - אני מצפה שאחד המנהלים הבכירים אצלכם ייצור איתי קשר באופן בהול.

לתשומת ליבכם וטיפולכם המסור,
ד. ליאת 052-89*****



* 01/06/10 בנוסף למייל המצ"ב לאחר כמה ימים ללא תגובה מכם, פניתי שוב טלפונית אליכם רק כדי לגלות שכתובת המייל המפורסמת באתר האינטרנט שלכם לתקשורת איתכם שגויה- אז אני מצרפת את המייל לכתובת שנמסרה לי היום טלפונית ע"י רחלי.
** 16.05.10 לאחר שליחת מייל זה, פניתי כ4 פעמים למרכז "פניות הציבור" של החברה, (שבו ניתן להשיג מענה אנושי רק אחרי שלפחות 5 פעמים השיחה מתנתקת מכיוון שאין מענה) וגם כאשר הצלחתי לאתר נציגה כלשהי, הובטח לי פעם אחר פעם כי מנהל ייצור איתי קשר בנידון בהקדם- מאז חלפו כ-3 שבועות, עדיין ממתינה שהגברת אתי מוסקוביץ לכאורה מנהלת שירות- תיצור איתי קשר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בראש ובראשונה התייחסות מהחברה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
הלקוחה אכן שלחה מייל בו היא מפרטת את הבעיה
העניין עבר לטיפול מנהלת שרות הלקוחות ומכיוון ההבעיה התפצלה לשתי חניות , הברור צריך להתברר מולם היכן נעוצה היתה הבעיה ?
אבקש לזרז את הטיפול בעניין מול מנהלת שרות הלקוחות
וגם אם ניגרמה איזו עגמת נפש , כמו שהלקוחה מתארת היא תפוצה ע"כ .
איתה הסליחה לעת עתה עד שהענין יתברר
תגובה:
בתודה
מח' שרות לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה