פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ולא מקצועי נושא התלונה:
בן-פז משה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי משקפיים במבצע האחרון ב 62% הנחה(בכאילו-כי הם מעלים את המחיר כמובן) והזמנתי עם המשקפיים "קליפון מגנט" כלומר משקפי שמש שמוצמדים במגנט. נאמר לי כי תוך שבועיים תגיע ההזמנה. לאחר שבוע וחצי התקשרו ואמרו שהגיעה ההזמנה.שמחתי וניגשתי לקבלם אך להפתעתי גיליתי שהקליפון לא הוזמן מה שהכריח שליחה מחדש של המוצר. לאחר שבוע וחצי נוסף התקשרתי לשאול אם הגיעו המשקפיים. בהתחלה אמרו לי שלא אך אני התעקשתי וחיפשו טוב ומצאו אותם. שאלתי האם יש קליפון ואמרו לי יש. הגעתי לסניף אך לאכזבתי הקליפון היה לא כפי שהזמנתי "מגנט" אלא משהו רעוע שמתחבר עם קליפסים קטנים על עדשת המשקף. כאן זה כבר היה מוגזם. ניגשתי למנהלת הסניף "ליאור" וביקשתי הבהרות אך היא אמרה שהיא מצטערת אבל יש צורך לשלוח את המשקפיים בחזרה. לא הסכמתי וביקשתי לקחת את המשקפיים ללא הקליפון ולקבל זיכוי בכרטיס האשראי. ליאור אמרה שהיא לא יכולה להבטיח והיא תנסה לבדוק מול שירות לקוחות. שאלתי מתי תחזיר לי תשובה והיא אמרה שלמחרת היא תבדוק ותחזור אלי. עבר שבוע ואני התקשרתי(כמובן) . היא ציינה כי עדיין לא קיבלה תשובה משירות הלקוחות. בקיצור פניתי לשירות לקוחות - היה עמוס ולכן סתם ענו לי מהמזכירות של אופטיקה הלפרין ורשמו מס' טלפון לחזרה-אני עדיין מחכה.
+כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
ניתן לפנות לשרות הלקוחות של החברה במס' טלפונים ישירים :
03-6150331 או 2 או 3 בסוף
תגובה:
בתודה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה