פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי נושא התלונה:
דאבי אריה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏12 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת ל אביב כתובת:
יריד חבר גני התערוכה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.03.10 רכשתי משקפיים ביריד חבר נכה צהל משקפי מולטיפוקל
שעלו לי 1030 "שח
מעולם לא היה ברשותי מולטיפוקל לפני ביצוע הזמנה. בחרתי משקפיים ושאלתי אם המשקפיים שבחרתי מתאימות למולטיפוקל .נאמר לי שכן. ונאמר לי שאם לא אסתגל למשקפיים כספי יוחזר. קיבלתי את המשקפיים ולאחר שבועיים לא מצליח להסתגל. יש לי סחרחורות .כאבי צבר
מאחר יריד חבר נסגר פנטי לאופטיקה הלפרין בחולון. היכן שקיבלתי את המשקפיים.
אופטומטריסט של החברה אמר לי נסה עוד שבועיים שלוש נסתי ואני מצליח .
פניתי לחברה ואני עובר מסע טרטורים. אין ספור טלפונים ניתוקים בלי סוף
יצרתי קשר למשרדים בחורה העונה לשם אורה טיפלה בי.
לאחר שבועיים התקשרה ואמרה לך לסניף בחולון ותקבל זיכוי
נגשתי לסניף בחולון ונאמר לי שלא יודעים על מה אני מדבר. אמרו שלא פנו אליהם מהנהלה.
יצרתי קשר שוב בתאריך 30.6.10 בשעה 13-00 דיברתי עם יעל יעל שהציעה שאלך לסניף בחולון
וקבל 2 משקפיים אחד לקרוב ואחד לרחוק. אמרתי לא אני מבקש זיכוי או תחזירו לי את כספי או . זיכוי מלא ואקנה מתאי שאני ארצה .
יעל לא עזרא ולכן ובקשתי לדבר עם האחראית איתי נאמר שמדברת בטלפון מיד שתתפנה תחזור אליי לצערי לא חזרה
אבקש את עזרתכם בתודה אריה 0522935340

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אתי מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח טופל לשביעות רצונו. תגובה:
קיבל זיכוי לידו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה