פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצא ואי החזרת כספים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איילון רח' כנרת בני ברק כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.11.08 רכשתי 3 זוגות משקפיים בחנות העודפים של הרשת בסכום כולל של 2275 ש"ח. בעוד רשתות אחרות מספקות משקפיים תוך שעה בסניף זה נאמר לי כי עלי לבוא ביום א' 16.11.08 על מנת לאסוף את המשקפיים. כשהגעתי ביום ראשון נאמר לי כי חלה תקלה במכשיר וכי יודיעו לי במהלך השבוע מתי המשקפיים יהיו מוכנים. עקב דחיפות ואי התחייבות לתאריך מסויים בקשתי לבטל את העסקה במיידית!!!!! למרות שההזמנה לא בוצעה ולמרות שעל השובר שניתן לי נכתב כי לא ניתן לבטל הזמנה לאחר התשלום הראשון ובמועד הביטול לא חוייב התשלום נדהמתי לגלות כי הרשת לא ביטלה את העסקה. יתרה מכל נשלח ביום 17.11 פקס לביטול העסקה!!!!! אשר אישורו נמצא בידי!!!!
למעלה משנה וחצי אני מנסה לקבל את ההחזר הכספי המגיע לי ונתקלת באטימות, טריקות טלפון בעיקר ע"י מנהלת שירות הלקוחות (אורה) ולמיטב הבנתי מהאתר זהו סגנון טיפולה בבעיות.
לצערי גם פניות באמצעות המועצה לצרכנות לא נענו וזכו להתעלמות!!!!!!
מהאתר ניתן ללמוד רבות על אופי הרשת והתנהלותה הקלוקלת!!!!
זוהי פנייתי האחרונה שלא באמצעות תביעה ובמידה ולא אקבל את כספי ופיצוי הולם לשביעות רצוני בהקדם האפשרי תוגש תביעה כנגד החברה!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי הולם פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה- נציגה בשרות הלקו שם ותפקיד:
כתגובה ראשונית אבקש לדעת היכן היתה הלקוחה שנה וחצי ?
לקוחות שמגיע או הובטח להם ביטול עסקה יודעים להתקשר מיידית ולדרוש את כספם.
היות ואת הרכישה של הגברת לא הצלחתי לאתר במחשב , אבקש מהלקוחה להמציא מס' חשבונית קבלה - מקור . או שאר פרטים מזהים כדי שנוכל לאתר את העסקה.
תגובה:
בתודה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה