פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים פגומים < נושא התלונה:
roz viv שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ביג אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קנינו בעלי ואני משקפי ראיה מולטיפוקל בהלפרין אילת.
3 פעמים חזרתי לחנות וטענתי כי יש פגם בחלק התחתון הימני של העדשה. רואים את הפגם, כתם. התלוננתי שזה מפריע ופוגע בראיה וגורם לכאבי ראש וצריבה בעיניים. לפני כ-4 חודשים לאחר בדיקת עיניים בחנות וקביעה שאן שינוי בראיה הם נשלחו למעבדה לבדוק את הפגם וחזרו כשהתשובה שאין פגם. לפני 5 ימים הייתי אצל רופא עיניים בבית חולים בבלינסון משום שכבר לא יכולתי לסבול וטענתי כי יש לי בעיה בעיניים. הרופא בדק וטען שהעיניים בסדר העדשות לא מתאימות. עדשת עין שמאל, עדשה ללא מתאימה לעין בכלל. קיים אישור של אופטמיטריס מבלינסון. הוא טען שנוסף לכך העדשות לא הוכנסו נכון למסגרת וגורמים לבעיה בראיה. בחנות נאמר לי שלא יכולים לעזור לי זה כבר לא עניינם. עלי לציין האחריות לעדשות היא שנתיים. והאופרמיטיס בחנות טעה בהבחנה. אני בהלם כמה תלונות יש נגדכם ומכה על חטא שלא בדקתי קודם. אני ממשיכה בתביעה לבית המשפט ובהפצת הסיפור בכל מקום אפשרי.
כאבי עיניים וראש, נסיעה לרופאים סוג הנזק :
החלפת העדשות ופיצוי על הסבל ונסיעות לבדיקות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה- נציגה בשרות הלקו שם ותפקיד:
מין הראוי שפניה כזו תוצג קודם כל לשרות הלקוחות של החברה . העניין יבדק ויטופל . תגובה:
בתודה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה