פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ויחס גרוע של מנהלת סניף גן שמואל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בני אביתר הוא לקוח קבוע של אופטיקה אלפרין , את כל משקפיו ומלאי קבוע של עדשות מגע הוא רוכש בד"כ באופטיקה אלפרין סניף גן שמואל.
יום אחד הוא הגיע לסניף לרכוש את העדשות הרגילות שהוא רוכש ולא היה במלאי , המוכרת הציעה לו עדשות מסוג BAUSCH AND LOMB ואמרה לו בפירוש שיבדוק זוג אחד ואם הן לא נוחות לו הוא יכול להחזיר את שתי החבילות ולקבל את הסוג לו הוא רגיל.
בני בדק והעדשות אכן לא היו לו נוחות והגיע שוב לסניף כדי לממש את ההחלפה.
המוכרות אמרו לו כי זה לא מקובל להחליף חבילות שנפתחו ואמרו שישאיר את החבילות בחנות והן יבדקו מול הספק אם ניתן להחליף ויתקשרו אליו להודיע לו.
כעבור שבוע התקשרה ואמרה לאביתר תבוא העדשות מוכנות ומוכנים להחליף.
אביתר הגיע לחנות ואחת המוכרות נתנה לו חבילות חדשות להן הוא רגיל אך מנהלת החנות קפצה ואמרה שלו מקובל ולא היתה מוכנה להחליף
.
אביתר קרא לי והגעתי לסניף על מנת להסביר לה שהבטיחו לנו שיחליפו אך היא אמרה אני יודעת מה אתה רוצה להגיד " שכח מזה אין שום סיכוי שנחליף" זה בניגוד לתקנון ולא רצתה לשמוע אותי יותר .
כל המוכרות האחרות שתקו ולא העזו לדבר.
לקחתי את החבילות הישנות וראינו כי חסרות עדשות בחבילות כלומר נלקחו עדשות מהחבילות שלנו ששהו בחנות כנראה לצרכי הדגמה.

היחס של מנהלת הסניף החצופה הוא זה שהרגיז יותר מאשר עוגמת הנפש על חבילות העדשות, צר לי שאחרי כל כך הרבה שנים שכל בני משפחתי הם לקוחות של אופטיקה אלפרין אנו צריכים לקבל כזה יחס .

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה