פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר ואי החזרת כספים נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך יולי שנת 2009 רכשתי במצע שנקרא קנה זוג אחד וקבל 2 במהלך הרכישה שביצעתי בדיזנגוף סנטר התברר כי המוכרת בשם מזל לא די שלא כיוונה אותי לקחת מסגרות שהן בתוך המבצע אלא ניסתה לבצע מכירה גבוהה יותר בסופו של התהליך העסקה הסתיימה בסך של כ- 12,000 ש"ח כחודש לאחר הרכישה סופקו לי המשקפיים אך לאחר יום התברר כי אני לא יכולה להרכיב את המשקפיים מכיוון שלא בוצעו כנדרש למרות פניות חוזרות ונשנות לנציגי השירות של אופטיקה הלפרין וכן שיחה גם אם מר יעקב הלפרין הובטח לי כי העסקה תבוטל למרות כל זאת העסקה לא בוטלה ואופטיקה הלפרין העמידה את השיקים לגביה עד כה שולם להם 2,200 ש"ח ואת המוצר אני לא קיבלתי
עד היום ניסתי לקבל סוף סוף את התייחסותו של מר יעקב הלפרין אך ללא הועיל למרות שהבטיח כי יטפל באופן אישי בפניה.
גם בחנות היתה מנהלת בשם שוש שאמרה בואי ננסה אבל זה לא הלך.
אני מאוד מקווה סוף לאחר שנתיים עקובי דם לסיים ללא התערבות של בתי משפט.
כספי סוג הנזק :
מקווה לסיים את הפרשהבסגירת התיק החזרת ההמחאות אליי וכן פיצוי עוגמת נפש. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה