פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת משקפיים וזלזול מצד נותן השירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.7.10 נכנסו לסניף אופטיקה הלפרין שנמצא במרכז אלרם ברמת גן .
הסיבה לשמה נכנסו לחנות היא להחליף עדשות בזוגות המשקפיים שלנו עקב שינוי במספר , אך לאחר שכנוע של המוכרת התפתינו ורכשנו משקפיים במבצע של ה-1+2 בעלות של 2941.30 ₪ בנוסף עוד החלפנו עדשות בעוד זוג משקפיים ( שגם נקנו באותו מקום ) מתוך הנחה של מתן אמון כלפי חברת אופטיקה הלפרין .
במעמד הקנייה הובטח לנו כי זמן האספקה הינו עד שבועיים מיום הקנייה !
2 זוגות משקפיים שרכשנו ( כאשר במשקפי שמש יש משהו מוזר בעדשה , מקולפת בפינה אחת!) + הזוג בו הוחלפו העדשות אכן קיבלנו בטווח של עד שבוע וחצי אך בשביל הזוג הנוסף אנו עוברים מסע תלאות!
ב- 8.8.10 , כאשר התקשרנו לסניף בבקשה לברר מה קורה עם המשקפיים נאמר לי כי יבדקו , באותו יום יזמנו שיחה ונאמר לנו שהבחורה שדיברנו עימה הלכה הביתה . אף על פי ששירות לקוחות נאות מחייב לחזור ללקוח ולומר לו שעדיין אין תשובה !
למחרת היום אנחנו אלו שיזמנו את השיחה ונאמר לנו כי הנושא נבדק ושמאחר ועדשה אחת נפסלה בבדיקה הובטח כי המשקפיים יגיעו ביום ג' 10.8.10 אך כשהגיע יום ג' המשקפיים לא הגיעו!
התקשרנו שוב בתאריך 12.8.10 בתקווה לקבל תשובות אך שוב בנוהל הרגיל , אנחנו נבדוק ונחזור אליכם ...... ולא חזרו .
ביום ב' ה- 16.8.10 כאשר שוב אנחנו התקשרנו אמרו בחנות שטרם קיבלו תשובה ויותר מאוחר באותו יום חזרו אלינו וסיפרו לנו את אותו הסיפור של עדשה שנפסלה וכשאמרנו למוכרת כי את הסיפור הזה כבר שמענו זכינו לשתיקה רועמת!
בנוסף נאמר לנו שהבטיחו כביכול מהמחסן כי המשקפיים יגיעו היום ה' או ו' הקרובים 19-20.8 אך כמובן שביום שישי בשעה 11:30 התקשרו מהחנות ונאמר לנו "אוי , לא ידעתי איך לומר לך זאת אבל השליח הגיע והמשקפיים שלכם לא כאן... אך תבואו ותיקחו לכם משקפיים עד 600 ₪ פיצוי בינתיים ..." פיצוי שאין לנו מה לעשות איתו מאחר ושנינו צריכים משקפים אופטיות !
בתאריך 22.8.10 התקשרנו לשרות לקוחות שלכם ענתה לנו בחורה בשם חני שהשאירה אותי על הקו רבע שעה , והשיחה פשוט התנתקה! לאחר כשעה הצלחנו להשיג את אותה חני בטלפון שהפעם העבירה לאורה , הסברנו את הבעיה ונאמר מצידה כי תבדוק ותחזור ( כמדומני שוב , גם אם אין לך תשובה תחזרי ותגידי שזה מתעכב כיאה לשירות לקוח הולם! כמו כן על אחת כמה וכמה שרואים את הקנייה במחשב מה הבעיה לאתר את המשקפיים במעבדה שלכאורה הרי נמצאים בעוד בדיקה לדברכם הלא כן !?!?!
למחרת היום , 23.8.10 יזמנו שיחה שוב לשירות לקוחות , ענתה אותה חני שהייתה ממש לא נעימה ונתנה הרגשה שכאילו אני מטרידה אותה! שוב המתנתי על הקו בטענה שתברר מול אורה ואמרה לי שהיא אמרה שברגע שתהיה לה תשובה תחזור אלי , שאלתי אם היום , היא ממש כעסה ששאלתי , שאלתי אם לא חיכינו מספיק ! שוב הכעס שניכר בקולה ואמרה " שתהיה לה תשובה אליך תחזור!" ,התקשרתי שוב והפעם פניתי להנהלה , ענתה לי בחורה בשם רחלי ששוב בדקה ואמרה שיחזרו אלי היום יותר מאוחר אך הפלא ופלא אף אחד לא חזר!

האם לא חיכינו מספיק! לאחר שהתחייבו בפנינו לאספקה כעבור מקסימום שבועיים ונכון להיום עבר כמעט כחודש!!!! אנו מרגישים ממש מרומים , אין אם מי לדבר ,
המענה הלא נעים בשירות הלקוחות כאילו מטרידים אותם והזלזול בלקוח בשביל ככל הנראה למשוך זמן ,

מאוד לא ברור מדוע לא ניתן לקבל מכם תשובה ברורה מה עם המשקפיים , מכל הסאגה הזו שמעבירים אותנו הרי ברור כי המשקפיים ככל הנראה אבדו!
לאור הזלזול מצידכם אנו דורשים לדעת עוד היום מה קורה עם המשקפיים כמו כן אנו מצפים לפיצוי בשל כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו מצידכם!
ומיותר לומר כי לאופטיקה הלפרין לא ניכנס יותר לעולם , ונדאג גם שכך יעשו כל בני משפחתנו ומכרינו !
עלבון ועוגמת נפש! סוג הנזק :
דורשים את המשקפיים שבחרנו ואם אכן אבדו שהחברה תעמוד מאחורי זה ותתן לנו את האוצפיה לבחור אחרות בזמן אספקה מהיר! כמו כן פיצוי על כל הטרטורים ועוגמת הנפש שנגרמה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
ראשית כל אתנצל בפני אדונים אלו על העיכוב בזמן אספקה ..

ואכן היה עיכוב מעבר למצופה .

שנית אעביר בקצרה את דיברי מנהלת החנות (ליז) באלרם לגבי מקרה זה :

לקוח אכן רכש לפני מס' שבועות משקפיים , המשקפיים עברו לייצור ולהזמנה מספק חיצוני (עקב מורכבות כזו או אחרת בעדשות מיוחדות ללקוח)

ואכן ההזמנה עברה לביצוע , אך הייתה בעיה של בקרה איכות והעדשה ניפסלה .

נידרש ייצור חוזר של העדשה ( עניין של עוד 10 ימים לערך עד שבועיים לייצור חוזר)

הלקוח קיבל הודעה ע"כ ישירה מהסניף , נימסרה התנצלות ע"כ והלקוח אף קיבל פיצוי בצורה משקפי שמש בסך של 500 ש"ח .

השבוע ביום שלישי 24/08/10 התקבלו המשקפיים בסניף ודיברו ע"כ ישירות עם הלקוח . הלקוח מבחינתו לא הגיע עדיין לסניף כדי לקחתם .

עד כאן דברי מנהלת החנות

אני מבחינתי , נציגה בשרות הלקוחות אתנצל באם הלקוח קיבל יחס שאינו הולם . באופטיקה הלפרין ובשרות הלקוחות בפרט , עושים את כל המאמצים בשרות מול הלקוח .

בכ"א נמליץ ללקוח להגיע לחנות ולקחת את המשקפיים ואת הפיצוי (במידה ועדיין לא נילקח)

בתודה

תגובה:
לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה