פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא אמין בסנ יף חוצות המפרץ נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בתאריך 19.1.10 קנינו משקפים לבתנו אפק.
בתאריך 8.8.10 מסרנו אותם לתיקון כי נשבר האפון, נאמר לנו שלכל המאוחר התיקון יארך כשבוע ואפילו ביקשו לעשות זאת בדחיפות כיון שהילדה נשארה ללא משקפים.
לאחר 10 ימים התקשרנו לסניף ונאמר לנו שהמשקפים לא הגיעו ויחזרו אלינו עם תשובה...
לא חזרו ולכן שוב יצרנו קשר ונעננו שעדין לא התקבלה תשובה וכמובן שהמשקפים לא הגיעו עדין ונאמר לנו שהם שלחו מייל פנימי ולא קיבלו תגובה ואין להם תשובה לגבי תאריך ההגעה של המשקפים.
לאחר שבועיים דיברנו בטלפון עם מנהל החנות שמו נאסר והוא אמר לנו שאין לו עדין מידע לגבי המשקפים ולכן שנגיע לסניף ונבחר משקפים אחרות . הודנו לו והגענו מיד לסניף לאחר שבתנו מדדה מספר מסגרות ונאסר ראה את תאריך הקניה וזמן התיקון הארוך, הוא הציע לנו מסגרת זהה בסניף . מאחר ולא נמצאה מסגרת זהה באותו הצבע הוא בדק עבורנו ומצא סניף בקרית אתא שקיימת לו במלאי המסגרת הרצויה.
יצר איתם קשר ותאם שאנחנו נבוא לקחת את המסגרת והוא במקביל הזמין טלפונית עדשות תואמות למספר העדשות של בתנו. ואם הן היו קיימות לו במלאי אז עוד באותו היום היינו מקבלים את המשקפים. נסענו וקיבלנו את המסגרת באופן עצמאי על מנת לזרז את התהליך כי הילדה כבר למעלה משבועיים ללא משקפים, ואמרו לנו שנבוא למחרת כי יהעדשות אמורות להגיע לסניף חוצות המפרץ. למחרת התקשרנו והעדשות טרם הגיעו.היום דיברנו עם בורן נציגת מכירות והיא אמרה לנו שהעדשות הגיעו שנבוא עם המסגרת שהבאנו ועם הילדה כדי שירכיבו לה את העדשות שהוזמנו. כשהגענו התברר לנו שלפתע הגיעו המשקפים חזרה מהתיקון ופתאום נאסר החליט לחזור בו מהפתרון ופשוט לא לתת לנו את מה שהבטיח לקח מאיתנו את המשקפים שאנחנו נסענו עצמאית ברכבנו ואמר שמבחינותו הענין סגור, שום הסבר הגיוני לא היה מוכן לשמוע, טען שחשב שהמשקפים אבדו ולכן נתן לנו את הפתרון שנתן. מיותר לציין שאם העדשות שהוזמנו היו נמצאות אתמול בסניף בתנו היתה מקבלת את המשקפים החדות אתמול ולא היינו מגיעים כלל לעוגמת נפש כמו שנגרמה לנו.

כמו כן היחס של נאסר השתנה מקצה לקצה, הוא התנער מאיתנו ומהפתרון והביע יחס לא הולם ללקוחות אפילו באמצע המשפט בחר פשוט להתעלם ולהתרחק מן המקום.
מצפים לתגובה ופתרון הולם יותר - בתודה משפחת דנה.

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה