פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע ודרישת כסף עבור החלפת מוצר פגום שיש עליו אחריות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי משקפי ראיה של אופטיקה הלפרין. המשקפיים עלו יותר מ1000 ש"ח, כמו כן הוספתי 40 ש"ח ביטוח לשנה.
ציפוי המשקפיים התקלף במהרה, ובחודש יוני הגעתי על מנת לתקן את זה. נאמר לי שחייבים להחליף את המסגרת, ובמשך שבועיים בערך חיפשה המוכרת את הדגם בכל רחבי הארץ. לאחר שבועיים היא התקשרה ואמרה שהוא לא קיים יותר ואני צריכה לבוא לבחור דגם חלופי.
בסוף אוגוסט הגעתי לבחור את הדגם, היא אמרה שאני יכולה לבחור רק מ"טומי הילפיגר" שזה מותג המשקפיים שלי, או מחברות שאינן מותגים מוכרים, וחשוב לציין שהמסגרות זולות הרבה. כמו כן, אני חיייבת מסגרת הברגה. כך יצא שהוצעו לי 5 זוגות - 4 מאותו דגם של טומי הילפגר אך בצבעים שונים, ודגם אחר שאינו של מותג שזול בערך ב400 שקלים. בחרתי את אחד מהזוגות של טומי הילפיגר, ואז נאמר לי שאני צריכה להוסיף כסף!! מעל 100 ש"ח. אמרתי שאיני מוכנה, ושיש לי אחריות ועליהם לספוג את ההפרש כי אין להם את הדגם שלי והם מגבילים אותי לזוגות האלו. נאמר לי לפנות לשירות הלקוחות.
כבר 3 ימים שאני מנסה לתפוס את שירות הלקוחות. ניתקו לי עשרות שיחות בפנים, הנציגות לא הסכימו להזדהות לעיתים וניתקו בפנים כשביקשתי. אמרו לי שיעבירו אותי למנהלת וניתקו. לאחר מכן שלחו לי מייל שמנהלת תחזור ולא חזרה. בשיחותי עם נצגת השירות תחילה נאמר לי ש"הם לא מחלקים מתנות חינם" ואני חייבת לשלם את זה. לאחר ויכוח ועוד המון אימיילים וטלפונים שנותקו הציעו לי לשלם 50 אחוז מההפרש אך זה לא מקובל עליי וקיבלתי תשובה במייל ש"גם תשובה שלא מקובלת על הלקוח היא תשובה". מעבר לזלזול הבלתי נסבל, העלבון והחוצפה של הנציגות זה מתיש, וזה בזבוז זמן לשבת שעות ליד הטלפון, ולבצע אינסוף שיחות שמתנתקות בגללן.
מעבר לכך, אין שיחה אחת שהגיעה ישירות לשירות הלקוחות אלא תמיד למרכזייה שטוענת שכל הנציגות עסוקות והיא תעביר פניה, שכמובן לעולם לא מגיעה. הפעם היחידה שהצלחתי לתפוס נציגת שירות זה היה כי היא ישבה במרכזייה בשעות המענה הטלפוני במקום בעמדה שלה.
חשוב לציין שהאחריות למוצר תמה ב31.8, אך המוכרת בחנות הדגישה שהמוצר יחכה לי למרות זאת ולא אפסיד זכות זו, מפני שהנושא בבירור. ואני עדיין ממתינה שמנהל יטרח לחזור אליי.
כספי סוג הנזק :
אני רוצה שרשת "אופטיקה הלפרין" לא תחייב אותי על ההפרש ותחליף לי את המסגרת למסגרת שבחרתי מתוך האפשרויות שעמדו בפניי. כמו כן אבקש שתחזור אליי מנהלת ואני לא אצטרך לרדוף אחרי השירות לקוחות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
שלום רב ,

לקוחה רכשה מסגרת לפני שנה לערך

התקלף הציפוי והלקוחה ביקשה להחליף מסגרת

אופטיקה הלפרין כיבדה את הבקשה להחליף מסגרת והסכמנו להחליף מסגרת עד אותו השווי - מסגרת חדשה ללא עלות .

הלקוחה הגיעה לסניף ומתעקשת לבחור מסגרת יקרה יותר ללא תשלום של ההפרש

נא' ללקוחה בצורה ברורה ונעימה - שבמידה ויש הפרש במחיר , יש להוסיף את המחיר ע"כ.

לקוחה מתעקשת בעניין זה , בצורה נחרצת .

אין לנו אלא לחזור על הנ"ל .

מנהלת שרות הלקוחות - אתי , חזרה ללקוחה ושמעה את הדברים .

סוכם עם הלקוחה :

במידה ולקוחה מוצאת מסגרת זולה יותר ממחיר הרכישה הראשונית (כזכור לפני שנה) הלקוחה תזוכה על ההפרש

ובמידה ולקוחה תבחר מסגרת יקרה יותר - תוסיף את ההפרש

תמיד נישמח לעזור ולהיות בקשר

בברכת שנה טובה
מח' שרות לקוחות
אופטיקה הלפרין
תגובה:
רשום לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה