פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מיחס הנהלת הרשת נושא התלונה:
גוטמן רני שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רח' בילו, רחובות כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שימו לב כמה טעויות ופאשלות תוך זמן קצר בסניפי הרשת. ב-13.5.10 רכשתי במבצע עדשות מגע טוריות לראייה של חניתה וכן עדשת צבע אחת אפורה שתתאים לעדשה תואמת שברשותי, בקשתי עדשה בצבע אפור ואף התעקשתי שידגישו זאת בהזמנה על מנת למנוע טעות בצבע-כפי שקרתה בדיוק שנתיים קודם לכן כשהזמנתי מהסניף בב"ש עדשות אפורות וקבלתי צבע פנינה מוזר במקום, ובכן לאחר כשבועיים המתנה הגיעו העדשות אותן הזמנתי, עדשות הראייה הרגילות לא היו טובות ולא ראיתי בהן כלל, ולאחר מספר החלפות של סוגים ומספרים נכנעתי והיום יש ברשותי זוג עדשות לא נוח שכמעט ואינני משתמש בו ועוד קניתי דגם משופר היקר בכ-150% מהדגם הרגיל (דגם לעיניים רגישות) וכמובן שצבע עדשת הצבע היה כמו שוודאי ניחשתם פנינה. פניתי לליאור (מנהלת הסניף) בבקשה להחליף מידית את העדשה אך היא טענה שבשירות הלקוחות אומרים לה שזהו הצבע הקיים אצלהם ואין אפור. "אם כך", שאלתי, "מדוע לא פנו אלי ושאלו אם אני רוצה צבע אחר במקום? ובמקום זה הוציאו על דעת עצמם מה שלטענתם נראה כאפור". אין צורך לציין שפנינה הינו סוג של צבע הקרוב יותר ללבן מאשר לאפור. והיא השיבה שאין מה לעשות, זה הצבע. אני בקשתי אפור (GREY) ומה שקבלתי הוא פנינה (PEARL) למרבה החוצפה, ולהוסיף חטא על פשע הם עוד סרבו לזכות אותי תחילה.אני ציפיתי לפיצוי ובמקום זה אני בקושי מקבל את כספי חזרה. לליאור מסרתי את העדשה האפורה שהייתה לי בכדי שתראה להם שאכן הצבע היה קיים אצלם בעבר אך זה עדיין לא עזר בטענה שהם כבר לא מייצרים את אותו הצבע (אז תגידו!!!). קבלתי את מספר הטלפון של שרות הלקוחות ברשת מליאור, ושם לאחר המתנה של 3 שבועות נפלה ההחלטה לזכות אותי סוף סוף(באמת תודה רבה). אך על פיצוי על עגמת הנפש האכזבה והזמן שחיכיתי לעדשה שבסופו של דבר לא התקבלה אין מה לדבר כלל. לימים ליאור הוצאה מהרשת ובמקומה מונתה מנהלת חדשה לסניף שנלחמת את מלחמתי בבירוקרטיה המנהלית של רשת הלפרין בימים אלו ממש. אני עדיין ממתין לכספי שיוחזר וכולי תקווה שזה יקרה עוד השנה...
לראוי לציין שהתלונה אינה מופנת כלפי ליאור או מי מעובדי הסניף ברחובות כלל וכלל שכן הם טיפלו בי בצורה נאותה והיחסים עמם נעימים וטובים, אלא לשירות הלקוחות וההנהלה הגבוהה של הרשת ושותפותיה לעסקים (חניתה\טבע) על שהחליטו לנפק לי עדשה בצבע אחר משביקשתי ועוד לנסות "לדחוף" לי אותה בכח כשלי אין מה לעשות אתה ובכך להיות פטורים מביטול העסקה (והחזרת הכסף) שיצאה לפועל 3 חודשים קודם לכן( תראו כמה זמן כבר עבר מאז).
וזה עוד לא הכל, שבוע שעבר התחיל לו סיפור נוסף בסניף אחר של הרשת הסניף לצעירים בראשון לציון סניף הממוקם בתוך סניף של המשביר לצרכן, במוצ"ש ה-21.8.10 הזמנתי במבצע משקפי ראייה את המסגרת בחרתי בסניף בראשון ומכיוון ששם אין אופטיקאי נדרשתי לערוך בדיקה בסניף רחובות הקרוב לביתי, למחרת אותו היום נגשתי לסניף בילו ברחובות וערכתי את הבדיקה, בקשתי שישלחו את תוצאותיה לאותו סניף בראשל"צ כפי שנדרשתי. והובטח לי שבתוך 3-4 ימים המשקפיים יהיו מוכנים עבורי. הגעתי לסניף לאחר שבוע בבוקר יום שני ה-30.8.10 (שלא תגידו שלא נתתי להם ארכה מספיקה) שם נאמר לי שתוצאות הבדיקה טרם הגיעו אליהם וזאת לאחר שבוע שלם, זוכרים את 3-4 הימים המובטחים? ובכן לאחר בירור קצר עם הסניף הרחובותי התברר כי התוצאות אכן נשלחו אך במעטפה לבנה וריקה מפירוט על עקבות השולח והסיבות לשליחה.
העובדת מצאה את המעטפה וטענה בפני שלא ידעה מה פשר המעטפה שהגיעה אליה, ואפילו לא טרחה לברר לגביה ולגבי מטרת המשלוח, שכן המעטפה הכילה את תוצאות הבדיקה וכללה את שמי, פרטיי ופרטי השולח, כך שלא היה קשה לעלות על עקבותיה ופשרה. המוכרת האדיבה התנצלה והבטיחה שהמעטפה תגיע ליעדה וההליך יתבצע במהירות המקסימלית על מנת שכבר למחרת בערב או לא יותר מרביעי בבוקר אוכל לאסוף את המשקפיים, חלפו הימים ובערב יום רביעי התקשרתי לברר אך עדיין המשקפיים לא הגיעו, שוב ניסיתי ביום חמישי בבוקר ושוב נעניתי בשלילה, ואני שואל את עצמי מה עוד יכול לקרות כדי ששוב לא אתרצה כשארכוש מוצר נוסף מהרשת הזו?
אני את הרומן עם רשת אופטיקה הלפרין( רומן שנמשך שנים ארוכות עוד מהיותי נער שהזדקק לשיפור הראייה באמצעות משקפיים) סיימתי לחלוטין!!!
והמלצתי לכם שתשימו לב לפעם הבאה שתחליטו לרכוש עדשות מגע או משקפיים ברשת הלפרין
אולי עדיף לעשות זאת ברשת אחרת שבאמת עובדת בשביל לקוחותיה.
סוף
עוגמת נפש סוג הנזק :
יחס הוגן כלפינו הלקוחות קצת יותר כבוד לפרנסי הרשת, ואם לא עומדים ביעדים ובהבטחות כלפי לקוח לכל הפחות לפצותו בהתאם פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
שלום לכם ,

הלקוח דיבר איתי ושטח בפני את הבעיה

לאחר שמיעת הדברים הוחלט לבטל ללקוח את העסקה

ואכן נישלחו טפסים ע"כ מהסניף

וללקוח תבוטל העסקה

הדברים עברו למנהלת החנות וזו יצרה עם הלקוח קשר והעבירה לו את הדברים .

בברכת שנה טובה
מח' שרות לקוחות
אופטיקה הלפרין
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה