פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצל 78 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך האירוע הנ"ל, נכנסתי לסניף שברח' הרצל פינת רוטשילד שבראשון לציון ומסרתי משקפי ראיה לתיקון (הזרוע הימנית נתלשת). היות וזה היה הזוג היחידי, הובטח לי שאקבל המשקפיים תוך יום אחד. ניסיתי להשיג הסניף טלפונית לאחר 3 ימים אבל נראה שיש בעיה טלפונית (לאחר 6-7 צלצולים, ללא מענה, אני מקבל פקס). כך היה במשך שבועיים, יום יום הופעתי בסניף, אך ללא מענה מה עלה בגורלם של המשקפיים.

ב-05/08/2010 שוב נכנסתי לסניף בתקווה שהסיוט הזה יגמר אבל לצערי נתקלתי בסיוט עוד יותר גדול, נמסר לי שהמשקפיים הלכו לאיבוד, ואז עשו לי בדיקת ראיה לקבלת משקפיים, אלא שלמחרת קיבלתי בפעם הראשונה טלפון שהמשקפיים נמצאו, אלא שבאזור התיקון היה שבר שהודבק, ואז נאלצתי לעשות משקפיים חדשות.

היתכן כדבר הזה? איפה היה הסניף שבועיים, ומדוע לא בדקו עם המעבדה מה עלה בגורלם של המשקפיים?

אודה להתייחסותכם.
עגמת נפש ו סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה