פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מחפירה.< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב ז'בוטינסקי 7 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל מעין דבעי!
בערב ראש השנה רכשתי משקפי שמש מדגם ray ban.אציין שקניתי אותם מתנה לרעייתי לחג,מחנות הרשת בקניון דימונה. אתמול 15.9.10 נכנסתי לאחד מחנויות הרשת במתחם "סטאר סנטר" באשדוד.נכנסתי יחד עם רעייתי ושני ילד יי הקטנים,וההצגה שהיתה שם לא היתה נעימה לא לי,ובטח לא לרעייתי שנאלצה לעזוב את חות בבושת פנים.הסיפור שהיה כך היה:בקשתי מהנציגה בחנות להחליף את הדגם של משקפי השמש שרכשתי בדימונה,התשובה שקיבלתי הרתיחה את דמי בלשוון המעטה.נאמר לי שהחנות הזאת אינה נמנית עם חנות הרשת של הלפרין,מכל מיני סיפורים "זה של הבנים ,זה של האבא".עכשיו תגידו לי אתם את מי זה צריך לעניין מה של מי?.אני קונה ברשת ואמור לקבל שירות מרשת.אגב בדימונה שאלתי לפני כן לגבי החלפה ונאמר לי שלא תהיה שום בעיהלהחליף.גם בקרית שמונה לצורך העניין.כשהתחלתי להתרעם,קם האופטומריס,סלחו לי על הביטוי"הערס"והתחיל לגדף אותי ולאיים עליי שאצא מהחנות,(במילים שלו הכל מצולם אצל השירות לקוחות שלכם),שלא משנה מה יהיה בפרינציפ אני לא אקבל שירות באותה חנות,ועוד הרבה דברים מוזרים ומכוערים שנציג שירות,אמון על מתן שירות,מעמד לא מבוטל של אחד שאמור לטפל בכפפות של משי בלקוחות,במיוחד כאופטומטריס,מתנהג כאחרון העבריינים עלי אדמות,גועל נפש!!!.עכשיו ברצוני מכם שני דברים על מנת לסגור את המקרה המזוויע הזה:1.אבקש לקבל את תוצאות הבירור שלת בקש אכם מול אותו נותן שירות "חוליגן".2.אבקש את כספי חזרה ללא שום תנאים,או במקביל החלפת המשקפיים לדגם אחר שרעייתי תחפוץ בו ללא שום טירטורים כאלה ואחרים.צר לי שכך הם פני הדברים,ברצוני לציין בפניכם שעד היום כל המשקפיים(אני מרכיב משקפי ראייה)כולל האחרונות מדגם,טומי היפילגר"נעשו ברשת שלכם.אצפה לתשובה מהירה שלכם ולא מכתב חריף יישלח למועצה להגנת הצרכן,יהודית יהב,ועוד מקומונים הנמצאים בעירי אשדוד.ברצוני עוד לציין שמפאת כבודי לאיש היקר מר רפאל הלפרין,רוצה אני לסיים אירוע מביש זה ללא שום התערבות חיצונית.תודה,מצפה לתשובה.

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
נמסרה התנצלות
הלקוח טופל חזרה בדימונה כראוי וקיבל פצוי
הענין נסגר
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה