פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת משקפיים שנקנו ו"נפלו בין הכסאות" באופטיקה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מלחה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.7.2010 קנינו משקפיים מאופטיקה הלפרין בקניון מלחה שבירושלים במבצע קונים זוג 1 ומקבלים 2 מתנה. המוכר בארי היה אדיב וסבלני, ועזר לנו לבחור 3 זוגות לטעמנו שביניהם זוג 1 מותג ו2 לא. היתה לנו התלבטות אם לקנות זוג 1 (המותג) ולבסוג השתכנענו לקנות 3.

שילמנו עבור המסגרת היקרה מביניהם (המותג). מכיוון שהגענו לקנות משקפיים בעקבות שבירת המשקפיים הקיימים הבהרנו למוכר כי עניין המשקפיים דחוף (אני בעלת צילינדרים גבוהים מאוד ולא יכולה לתפקד ללא משקפיים). הובטח לנו כי זוג אחד של משקפיים יגיע תוך שבוע ויתר הזוגות תוך שבועיים. הסכמנו וביקשנו שהזוג הראשון שנקבל יהיה המותג כי אותו אני ארצה להרכיב לחתונה של אחותי.

כשפנינו לעשות בדיקת אופטימטריסט בסניף תלפיות (לשם הופנינו ע"י בארי) האופטיימטריסט לא היה מוכן לקבל אותנו בטענה שהוא סיים את יום העבודה שלו ולא אכפת לו אם שלחו אותנו אליו (זאת למרות שהגענו תוך 7 דק' אל הסניף מהרגע שסיימנו את הקניה בסניף מלחה).

משיחת טלפון עם בארי הופנינו אל סניף עמק רפאים לבדיקת אופטימטריסט. בארי פעם בצורה נאותה ואדיבה ואף התנצל בשמו של האופטימטריסט. שם קיבלה את פנינו באדיבות רבה ואף חיכתה לנו עד שהגענו אליה אופטימטריסטית.

הזוג הראשון שקיבלנו היה כעבור שבועיים וחצי. מבירור קודם שערכנו עימם נאמר לנו כי העיכוב חל מפני שאלו משקפי יצור שלוקחים שבועיים לפחות - דבר שלא נאמר במעמד הקניה!

התקשרו אליי כעבור שבוע ובישרו לי כי הזוג השני הגיע. הוריי היו במלחה ולכן ביקשתי מהם להביא לי את המשקפיים. להפתעתי כשהגיעו לבית גיליתי כי המסגרת כלל לא תואמת למסגרת שבחרתי! כשחזרתי לסניף נאמר לי שלא קיים מצב כזה וכי הסניף מאוד מאוד מסודר.

פניתי בטלפון וגם הגעתי פיזית מספר פעמים לברר מתי יגיע הזוג השלישי (המותג- שאותו תכננתי להרכיב לחתונת אחותי ולא הגיעה בזמן). התשובה היתה שמבררים ועדיין אין תשובה ושוב מבררים ושוב אין תשובה וכך חוזר חלילה.

לאחר שבוע קצה סבלנותי ופניתי אל הסניף שם ענה לי בחור שהיה חסר סבלנות וכשהסברתי לו שמאסתי ושאני מעוניינת לדבר עם מנהל ושאני מעוניינת לברר מה קורה עם זוג המשקפיים שלי לאחר חודשיים של המתנה הוא החליט לנתק לי את הטלפון בפנים. (בדיעבד מביקור במקום לאחר מספר ימים הסתבר כי הוא אופטימטריסט במקום - אינני זוכרת את שמו).

צלצלתי שוב וענתה לי בחורה שהיתה אדיבה ושמה זוהר. הבטיחה לטפל בעניין ולחזור אליי... היא חזרה אליי עם שאלה - את בטוחה שלא לקחתם את המשקפיים מאצלנו... ממש פוגע! מבירור נוסף עלה כי המשקפיים נשלחו אל הסניף מהמעבדה אך נפלו איפהשהו בין הכסאות. אין לאף אחד מושג איזה מסגרת נבחרה ועל כן לאחר שיחות ארוכות התבקשתי להגיע אל הסניף לבחור זוג אחר. חשוב לציין כי התשלום בוצע לפי מסגרת זו וכל הרכישה התבצעה כי אהבנו את אותה המסגרת (שילמנו יותר כי רכשנו זוג של מותג).

כשהגעתי לסניף הוצעו לי זוגות משקפיים כלל לא של מותגים ולא ידועים. לא מצאתי זוג שאהבתי ודרשתי שיבדקו ביסודיות ויראו איזה מסגרת זו היתה ויספקו לי אותה. זוהר הבטיחה לי שהיא תבדוק בסניפים האחרים של הרשת ותעדכן אותי (דבר זה היה בערב יום כיפור) עד היום לא קיבלתי כל תשובה. באותו מפגש גם מסרתי את זוג המשקפיים עם המסגרת השגויה ובחרתי מסגרת אחרת לשבץ בה את העדשות.

לאחר יומיים התקשרה אליי זוהר ואמרה שלא ניתן לעשות זאת ושאני אגיע לסניף לבחור מסגרת אחרת - דבר זה מתיש נורא, אני מגיעה באוטובוסים ממעלה אדומים וכשהבהרתי לה את זה וביקשתי לבדוק את האפשרות לבטל את העסקה היא אמרה שהיא תבדוק עם בארי המנהל. עד היום לא קיבלתי כל טלפון..

צלצלתי היום שוב 4.10.10 ושאלתי מה קורה. לא קיבלתי כל תשובה חוץ מזה שיבדקו עם בארי ואין לה מושג לגבי המסגרת שהיתה צריכה להימצא בסניף אחר.

אני מאוכזבת מן השירות והטרטור. אני חושבת שזה לא מכובד לתת כזה יחס ללקוח. כמו כן כשביקשתי מזוהר את הטלפון של פניות הציבור היא סירבה למסור לי אותו וביקשה שאני אמתין לטלפון מהם. מניסיון העבר לדעתי טלפון כזה לא יגיע.
עלבון, כספי, סוג הנזק :
ביטול העסקה וקבלת מלוא התשלום חזרה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה