פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת 2 מסגרות של AIRFLEX לפני 3 חודשים בערך ,והצבע יורד נושא התלונה:
קורניק ישראל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרום שיר בני ברק כתובת:
בני ברק-מרום שיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מסגרות משקפיים יקרות+אחריות לשנה ,
לאחר תקופה של 3 חודשים הצבע ירד ,
לאחר שהגעתי לחנות מספר פעמים וכל פעם שלחו אותי כשרק לקחו את הטלפון שלי בשביל שיחזרו אלי ,ולא חזרו אלי אפילו לשאול מה רצוני,
לפני שבועים קרי בפעם הרבעית שאני מנסה לקבל שירות, נאמר לי ,שמחודש אוגוסט2010), אין יותר אחריות על צבע, אמרתי ,ראשית יש לי אחריות ושנית כשאני רכשתי לא היה המדיניות ככה, אומרת לי המנהלת בחנות בכעס ובלגלוג בעיה שלך ,
לאחר שחזרתי לחנות פעם נוספת ואמרתי למנהל משמרת אחרת את הסיפור , ושאני יתלונן על העובדת באופן אישי ושימסור לה , אז היא חזרה עלי טלפונית , ואמרה לי שאני יבוא לחנות לקבל מסגרת אחרת , הגעתי היום לחנות והיא אומרת לי אההה זה אתה אתה לא תקבל מסגרת כי ככה אני החלטתי , אתה לא תלך לומר למישהו אחר עלי תלונות , ולא תקבל בו זמנית שאני רואה את הטופס שכתוב עליו שמגיע לי מסגרת חדשה ,

לציין לאחר שרכשתי ובאתי לקחת את המסגרת , וביקשתי שיסדרו לי את המסגרת ואת הפלסטיק מאחורי האוזן אז היא נתנה לי שירות מגעיל וטיפלה בבת שלה הקטנה במקום לתת לי שירות ואמרה לי תבוא ביום אחר , זה שטויות
השירות שלהם מגעיל וללא יחס ,
1000 ש"ח סוג הנזק :
להחזיר לי כסף וללכת לרכוש את אותו מסגרת בחנות אחרת נורמלית ,(בעבר הסכמתי שיחליפו לי את המסגרת) פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח מטופל אצל מנהלת הסניף מקבל טופס כדי לבחור מסגרת חדשה במקום אחר תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה