פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה של המוצר נכון לרגע זה 08/10/10 נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/04/10 נכנסתי לרשת הלפרין לרכוש משקפי ראיה וטווח קצר וגיליתי שגם לרחוק אני לא בדיוק רואה.סגרנו על מולטיפוקל +משקפיים שמש לרחוק.אמרו שיהיו מוכנים תוך 3 שבועות.אמרתי תודה והלכתי.חזרתי אחרי חודש לקחת את המשקפיים והמידה לא היתה נכונה.ביצעו לי בדיקה חוזרת אמרו סליחה על הטעות בבדיקה הקודמת ואמרו לי שהתקשרו שהמשקפיים יגיעו. לקחתי את המשקפי שמש והלכתי.ב28/06/10 נסעתי לקחת את המשקפיים בשנית ובמקום אמרתי שאני לא רואה טוב איתם.אמרו שצריך להתרגל אליהם אז לקחתי אותם ונסעתי לביתי.לצערי גם לאחר שלושה שבועות לא ראיתי בהם עדין טוב אז חזרתי אליהם והם אמרו שאולי יש לי בעיה שאני לא מצליח להתרגל אליהם והציעו לי 2 זוגות ,אחד לרחוק ואחד לקרוב ובחרתי מסגרות והלכתי. ב 06/10/10 הגיעו המשקפיים לטווח קרוב ונסעתי לקחת אותם ושאלתי מה קורה עים הזוג השני והם אמרו שעדיין לא מוכנות.אמרתי תודה והלכתי.אני עדיין מחכה לזוג השני.אני גם שואל זה לא מוזר שאני מחכה חצי שנה למשקפיים כדי שאוכל לקרוא עיתון.דרך אגב נכנסתי באותו יום לרשת מרקוביץ לקנות משקפיים נוספות לטווח קרוב והם אמרו לי שהם יהיו מוכנות למחרת בשעה שלוש אחרי הצהריים.זה הגיוני.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
לקוח פנה מזמן לגבי ענין אחר והענין נסגר לגבי הנושא החדש לא דיבר עם שרות לקוחות יכול לפנות לכל נציגה 036150300 במקביל אני מבררת מול הסניף מה קורה עם המשקפיים שלו תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה