פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏שבת ‏09 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פולג-פאואר סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08.10.2010 הזמנתי זוג משקפי שמש אופטיים בסניף הנ"ל בעלות של 16010 ש"ח.כעבור 24 שעות הגעתי לסניף וביקשתי לבטל את העסקה מסיבות אישיות.המוכרות בחנות בכלל לא ידעו מה לעשות רק לקחו ממני פרטים והשאירו למוכר שמכר לי את המשקפיים.ביום ראשון- 10/10/10 התקשר אלי המוכר ואמר לי שאקבל 75% החזר מלא ו- 25% זיכוי.הבהרתי שאינני מעוניינת בזיכוי מכיון שהעסקה בוטלה תוך 24 שעות והמשקפיים עוד בחנות וכלל לא נשלחו.הוא הפנה אותי לפניות הציבור של החברה אבל אף אחד לא עונה שם בכלל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא של כל הסכום ולא זיכוי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אתמול בתאריך 10/10/2010 וקיבלה טיפול ותשובה לבעיה שההזמנות מתבצעות און ליין מיד בקנית המשקפיים בעת הקלדת הנתונים למחשב ההחזר יבוצע על פי אמנת השרות 75% בהחזר מלא ו25% בזכוי כספי לקוחה לא הסכימה ביקשה בינתיים לבטל את העסקה ולגבי הסכום שבזכוי לשלוח פקס להנהלה קיבלה שם ופקס של מנהלת שרות לקוחות תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה