פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון משקפים ושירות לקוח מזלזל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך האירוע מסרנו משקפים לתיקון (חיזוק ברגים) בסניף בו נרכשו המשקפים.בזמן מסירת המשקפיים העובדת לא טרחה לבדוק מה הבעיה ולא הקשיבה לבקשתנו בכלל לראות היכן הבעיה. היא שמה את המשקפים במעטפה ורשמה: חיזוק ברגים. ואת הסניף בו אנו מעונינים לקבלם לאחר התיקון, תעש"א.
בעת קבלת המשקפים לאחר התיקון התברר כי עדשה אחת נסדקה בזמן הידוק הבורג ע"י עובד המעבדה. סירבנו לקבלם והתקשרנו למנהל הסניף בדיזינגוף מר אורי. לאחר שמיעת טענותינו הגיב אורי שעדשה כבר היתה סדוקה בזמן מסירה. דבר זה אינו נכון ומן הראוי היו צריכים להאיר את תשומת לבנו לבעיה.
בנוסף כאשר טעננו ששילמנו הרבה כסף עבור המשקיים החזיר בלגלוג ששילמנו הרבה כסף..והאשים אותנו ב"סחיטה".
הוא טען שאינו יכול להחליף את העדשות אלא במחיר מלא.
והפנה אותנו לפניות ציבור לגב' אתי. עד היום לא הצלחנו לדבר עם גב' אתי אלא עם גב' ברכה. מיותר לציין שעדיין לא קיבלנו את המשקפי ראיה שהם חיוניים.
מקוה שיחת טלפון דחופה כדי לפתור את הבעיה והשבת המשקפי ראיה תקינים.
עזרא פינגל
יחס מזלזל מצד המוכרת סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הענין בטיפול מול שרות הלקוחות תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה