פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשקפיים שסופקו לא תואמים להזמנה המקורית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הפטיש 6 ישפרו סנטר נס ציונה כתובת:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי משקפיים בתאריך 26.8.2010, בסניף אופטיקה הלפרין שברחוב הפטיש 6 נס ציונה. מספר הזמנה: 7168413.

מסגרת של TOMMY דגם BLK TH3436.

עדשות צייס במספרים -6.00, -6.50. בעובי הכי דק שיש – 1.74AS. הסבירו לי שעל כל עדשה תהיה חותמת של צייס-כך ניתן יהיה לזהות את העדשות. שילמתי 1926 ₪.

נאמר לי על ידי נציגת מכירות שניתן להקטין את העדשה במילימטר מכל היקפה.הזמנה הגיע אחרי כשבוע ימים- כאשר המשקפיים קטנות מידי ולוחצות משני צידי הפנים.

המשקפיים נשלחו שוב על ידי הנציגה. לאחר עוד שבוע הגיעו המשקפיים – כאשר הגעתי לאסוף אותם הסתבר שגודל העדשה לא תאם לגודל המקורי שהוזמן.היה הרבה יותר גדול.כיוון שהמספר הוא -6.50, כל מילימטר חשוב ומשפיע על עובי העדשה..

המשקפיים נשלחו בפעם השלישית.

לאחר שבוע בערך הגיעו המשקפיים יחד עם העדשות הגדולות(מפעם הקודמת) הגעתי לסניף השוואתי את העדשות לגודל המקורי, אכן התאים. אך הבעיה הפעם היא שלא היה סימן של צייס על אחת העדשות כפי שהובטח לי בהתחלה.

המשקפיים שוב נשלחו בפעם הרביעית.

לאחר עוד שבוע הגיעו המשקפיים עם חותמת של צייס על שתי העדשות אך גודל העדשה שוב הוחלף לגדול יותר. יש ברשותי את העדשה המקורית ולצערי הגודל שונה לגמרי.. ובנוסף לכל יש גם שריטות על המסגרת - כנראה בגלל שנשלחו הלוך חזור כל כך הרבה פעמים.



היום כבר 11.10.2010, הזמנה שולמה במלואה ועדיין אין לי משקפיים.אני לא חושבת שמגיע לי יחס כזה. יש לי מספר מאוד גבוה, אני לא רואה כלום – הולכת עם משקפיים זמניות סרוטות לגמרי. חשבתי שרשת הלפרין היא גדולה ואמינה.

אני דורשת טיפול מיידי. ומצפה לפיצוי כתוצאה לטרטור ועוגמת הנפש.

תודה מראש.







עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה בטיפול של נציגת שרות שרות לקוחות תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה