פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי על מוצר שלא סופק ולא השתמשתי בו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
כרכור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי עדשות מגע, העדשות הגיעו לאחר שבוע ומהמדידה שלי בבית הסתבר שהן מאוד לא מתאימות לעיניים שלי וגורמות לי לצריבה. באותו היום הלכתי לחנות והסתבר שהעדשה פגומה. הוזמנו לי עדשות חדשות והסתבר לי שגם הן לא מתאימות לי לעיניים (מתייבשות לי מאוד מהר בתוך העין מה שגורם לצריבה ואחת מהן זזה לעיתים במהלך היום). הזמנתי במקור 3 זוגות עדשות שכל זוג מתאים לחודש. בפעם השנייה שקבלתי את העדשות קבלתי זוג לחודש אחד בלבד במטרה שבמידה והן מתאימות לי אזמין את השאר. לאחר 3 שבועות חזרתי לחנות והודעתי שהעדשות לא מתאימות לי (עקב העברת דירה לא הזדמן לי להגיע לחנות לפני). בקשתי החזר על העדשות שעוד לא השתמשתי בהן היות ואני לא רוצה לקנות יותר מהחנות הזאת. הוסבר לי שאני לא יכולה לקבל החזר כספי אלא רק זיכוי. אני לא מעוניינת יותר להתעסק עם אופטיקה הלפרין היות ואני מאוד מאוכזבת מאיכות המוצרים שלהם. אני רוצה החזר כספי ולא זיכוי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
ללקוחה סופקו עדשות ע"פ הזמנת וע"פ המותג שהיא מרכיבה. במידה והלקוחה אינה מסתדרת, אנו מזמינים אותה לבא ולקבל עדשות מסוג אחר אשר יתאימו לה. תגובה:
ללקוחה סופקו עדשות ע"פ הזמנת וע"פ המותג שהיא מרכיבה. במידה והלקוחה אינה מסתדרת, אנו מזמינים אותה לבא ולקבל עדשות מסוג אחר אשר יתאימו לה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה