פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל ויחס גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות רחוב ביל"ו כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים נפל בורג במשקפיים של בתי, הגעתי לסניף וביקשתי לחזק את הבורג, אמרו לי לחכות לליאור (מנהלת הסניף) כי היא מדברת בטלפון (שיחה אישית בחוץ) השיחה שלה נמשכה 20 דקות בהן אני ממתינה, כשבינתיים גוערת בי אחת העובדות(שאינני זוכרת את שמה) "איך את מחזיקה לילדה זוג משקפיים אחד, תקני! יש מבצע שווה", ביקשתי ממנה שלא תכנס לי לכיס ואני בסך הכל רוצה לתקן את הבורג. גברת ליאור נכנסה כאמור כעבור 20 דקות ולאחר עוד 5 דקות המתנה, אומרת לאחת העובדות (כשאני יושבת ממולה) תגידי לה שתבוא מחר אם היא צריכה תיקון, אין לי זמן עכשיו יש דברים דחופים יותר. הסברתי לה שזה בסך הכל בורג, עניין של 3 דקות עבודה, והיא לא הסכימה לתקן. רק לאחר התערבות של עוד 20 דקות מהטלפון שלי כמובן מול שירות לקוחות היא בפרצוף חמוץ הואילה בטובה לתקן אותם לא לפני שאמרה לי טוב תבואי בעוד שלוש שעות. אמרתי לה שאני מחכה כאן כבר כמעט שעה וחצי ובאתי במונית ספיישל, אין לי אפשרות ללכת ולחזור שוב.ישבתי שם שעה ועשרים דקות והכל בשביל תיקון של בורג... למחרת שלחתי מייל לשירות לקוחות וכמובן שאף אחד לא חזר אלי, רק אחרי שהתקשרתי והמתנתי והועברתי ונזרקתי מאחד לאחר נעניתי בתשובה: "תפקססי לנו את התלונה בכתב ואנחנו נעביר הלאה..." שאלתי ומה אתם עושים עם התלונה? ענו שכנראה יכניסו לליאור מכתב לתיק האישי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות!!! ונזיפה בתיק האישי של ליאור! פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים ליאור כבר לא עובדת ברשת מהסיבות הנ"ל תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה