פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון משקפי ראיה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר כתובת:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מאז תלונתי המקורית מספר 55225 עדיין לנציגי שירות הלקוח ופניות הציבור אין פתרון לבעיה, משקפי ראיה שבשימוש יום-יומי נמצאים בהלפרין כחודש. המצב הגיע עד כדי סינון השיחות ואי טיפול בבעיה. אתמול 17/10 התקשר מנהל הסניף אורי ואמר שהוא מחזיר את המשקפים לסניף כשהן לא מתוקנות, באותו מצב בו סירבתי לקבל אותן. חודש לאחר מסירה, כשהעדשה סדוקה. אין טיפול, שירות גרוע ביותר.
ולא ניתן להגיע מנכ"ל למרות שליחת פקסים ומיילים.
זלזול, עלבון,בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או החלפת עדשות המשקפים. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה שרות לקוחות שם ותפקיד:
האדון מסר משקפיים לחנות לתיקון נאמר ללקוח כי אין לנו אחריות על המשקפיים של הלקוח העזרה ניתנת כשרות ללא אחריות .בנוסף מסתבר שהלקוח חוזר בפעם השנייה עם אותה הטענה על שבר במסגרת ואכן בפעם הראשונה החלפנו לו עדשה ללא עלות
כמחווה לשרות טוב המשקפיים נמסרו עם סדק בעדשות והלקוח יכול להנות ממרב המבצעים שקיימים ברשת
תגובה:
יכו לקבל עדשה חדשה בכפוףלנהלים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה